eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej? › Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    From: "JaK" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    Date: Wed, 26 Nov 2003 09:17:29 +0000 (UTC)

    Miła niespodzianka dla tych co zawsze chcieli spróbować swoich sił w
    inwestowaniu. Na www.zainwestujkorzystnie.bzwbk.pl opisana jest gra w której
    przez 2 miesiące można zarządzać 100 tys. wirtualnych pieniędzy.... a ten
    kto uzyska największe zyski zgarnia 3000 prawdziwych zł. Jest dość ciekawa
    więc polecam.

    PS. Mbank zdaje się że też podobną grę planuje zorganizować, ciekawe czy
    tylko dla swoich klientów czy tak jak w BZWBK dla każdego.

    Ale mój podstawowy problem to kwestja rozwiązania sporu momiędzy mną a
    kumplem. On uważa że nie ma sensu brać udziału w takiej grze bo z góry
    wiadomo że wygra jakiś zawodowy inwestor. A mnie się zdaje że przy
    inwestowaniu liczy się przedewszystkim szczęście i każdy ma szansę wygrać te
    3000 zł.

    A co wy o tym myślicie. Kto ma większe szanse?

    Pozdrawiam
    JaK