  • 1. Data: 2002-07-14 21:40:00
    Temat: POMOCY .................
    Od: "BigDario" <b...@g...pl>

    witam!

    godzinę temu chciałem wyjąć pieniądze z bankomatu sieci Euronet we
    Wrocławiu...
    bankomant przyjął kartę, zaakceptował PIN, kwotę, jednak kwoty nie wypłacił
    i napisał, że transakcja w danej chwili nie może być zrealizowana
    próbę powtórzyłem na mniejszą kwotę, ale to też nie przyniosło efektu....
    wróciłem do domu, zalogowałem się do mBanku i patrzę, a z mojego rachunku
    zniknęła kwota, którą próbowałem pobrać ze wspomnianego bankomatu...
    w zakładce blokada, widać transkację pobrania danej kwoty z bankomatu,
    która w rzeczywistości nie miała finału....

    co teraz zrobić, czy dana kwota (1000 zł) została jedynie na jakiś czas
    zablokowana z rachunku, czy została zaksięgowana
    jakby została podjęta z bankomatu....
    bankomat nie wydał żadnego pokwitowania, tylko wydał samą kartę....
    miało to miejsce we Wrocławiu, na Podwalu w budynku BRE Banku

    co mam robić pomóżcie.........

    pozdr.
    dario

  • 2. Data: 2002-07-14 21:46:19
    Temat: Re: POMOCY .................
    Od: "Sslaus" <s...@o...pl>

    Kwota pewnie zostala tylko zablokowana, najpozniej po 10 dniach zostanie
    odblowoana... :) o ile wszystko pojdzie dobrze ;)
    Pzdr Sslaus

  • 3. Data: 2002-07-14 21:47:04
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "BigDario" <b...@g...pl>
> [...]
    > w zakładce blokada, widać transkację pobrania danej kwoty z bankomatu,
    > która w rzeczywistości nie miała finału....

    Kwota nie zniknęła jeszcze z rachunku - masz pewnie zmniejszone dostępne
    środki, a nie saldo. Za jakieś 7 dni ta blokada zniknie i odzyskasz dostęp
    do pieniędzy. Do tego czasu wg mojego rozeznania nic się nie da zrobić.
    Jeżeli jednak obciążą rachunek - reklamuj na mLinii.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-07-15 06:06:00
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "BigDario" napisał w wiadomości ...
    | godzinę temu chciałem wyjšć pienišdze z bankomatu sieci Euronet we
    | Wrocławiu...
    (...)
    Mialem ten sam problem (w Bydgoszczy) - po prostu zadzwon na mLinie,
    wytlumacz, w czym rzecz. Jak sie spreza, tego samego dnia kwota zastanie
    odblokowana. Ja interweniowalem w sobote przed poludniem, ok. 16.00
    oddzwonili z informacja, ze jest OK i przeprosinami!!!

    pzdr
    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 5. Data: 2002-07-15 06:26:58
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

> [...]
    > do pieniędzy. Do tego czasu wg mojego rozeznania nic się nie da zrobić.
    > Jeżeli jednak obciążą rachunek - reklamuj na mLinii.

    Witam,
    kolega mial podobnie, zadzwonil n mLinke poprosil i za dwie godziny mial
    zdjeta blokade a nawet zadzwoniki i poinformowali o tym.
    pozdrawiam,
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 6. Data: 2002-07-15 08:01:33
    Od: "BigDario" <b...@g...pl>

> [...]
    > bankomat nie wydał żadnego pokwitowania, tylko wydał samą kartę....
    > miało to miejsce we Wrocławiu, na Podwalu w budynku BRE Banku

    witam!

    zadzowniłem na mLinke i rozmawiałem z jakimś gościem po drugiej stronie
    linii,
    który nic innego nie robił tylko potwierdzał moje dane, po czym
    poinformował, że wypłata miała miejsce...
    natomiast jeżeli nie było wypłaty środków to zostanie to skorygowane wciągu
    7 dni....

    na inne pytania nie umiał odpowiedzieć....

    co mam teraz robić......oprócz czekania....zadzwonić później i liczyć, że
    trafię do kogoś bardziej rozgarniętego

    pozdr.
    dario

  • 7. Data: 2002-07-16 06:57:37
    Od: Rafick <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) "BigDario" <b...@g...pl> napisał w

> [...]
    > bankomat nie wydał żadnego pokwitowania, tylko wydał samą kartę....
    > miało to miejsce we Wrocławiu, na Podwalu w budynku BRE Banku

    miałem tak samo. Kwota została zablokowana a bankomat nie wydał ani
    pokwitowania ani pieniędzy. Natychmiast (jeszcze stojąc przy bankomacie)
    zadzwoniłem do mLinki i zareklamowałem, w ciągu 20 min oddzwonili i
    powiedzieli, że euronet przeprasza i za chwilę odblokują zablokowaną kwotę.
    Rzeczywiście w bankomacie koło pracy już pieniądze wypłaciłem.

    --
    Rafick

    Stirlitz szedł ulicami Berlina.
    Coś jednak zdradzało w nim szpiega: może czapka-uszanka,
    może walonki, a może ciągnący się za nim spadochron.