  • 21. Data: 2002-04-28 18:04:35
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020428173203.GV4325@diuna.pingwin.waw.pl...
    > On ma bardzo oszczedny samochod, tzn. chyba im wiecej jezdzi tym
    > wiecej benzyny ma w baku ;-)
    >
    > I nie mow mi ze jezdzisz rowerem po 5 zgrzewek mleka. ;-)

    Tak, autem. A wydaje Ci sie, ze gdybym kupil 5 tygodni po 1 zgrzewce (12l =
    12kg+ inne zakupy) to niby czym bym jezdzil? A tak to zaliczylem nie 5 a 1
    wyjazd. Teraz w tej hipie warto juz tylko kupowac buleczki, a po te moge sie
    przejsc pieszo raz na 3 dni - jest oddalony 15 minut ode mnie.

    pzdr

  • 22. Data: 2002-04-28 18:49:27
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    : Jesli wiec okaze sie, iz na skutek
    : takiej, a nie innej polityki w Inteligo nagle ubylo klientow, to mBank
    nawet
    : nie bedzie bral pod rozwage wprowadzania jakichkolwiek podwyzek. No chyba,
    : iz wiekszosc ludzi z Inteligo mysli jak Ty... Wowczas mBank moze pomyslec:
    : skoro im sie udalo, to czemu nie nam?

    Myślę iż to czy Inteligo się udało czy nie mBank ma w nosie i wprowadzając
    opłaty kierować się będzie wyłącznie zyskiem akcjonariuszy. BRE jeśli będzie
    chciał mieć zysk z mBanku to wprowadzi oplaty. Działania Inteligo nie mają
    tutaj żadnego znaczenia. Najważniejsze jest dobre samopoczucie
    akcjonariusza.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 23. Data: 2002-04-28 18:49:45
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > kupujac za 99gr, oszczedzam ok. 20%. Kupie wiec mleka na pol roku. Zauwaz,

    A potem je wyrzucisz , bo się zaśmierdnie

    Ja tam wole jedną zgrzewkę na kilkanaście dni
    A bułki codziennie świeże

  • 24. Data: 2002-04-28 19:27:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja tam wole jedną zgrzewkę na kilkanaście dni
    > A bułki codziennie świeże

    Eee - sprobuj do zamrazalnika a pozniej do mokrofali :)
    Co prawda moza robic konkurs jaki odglos robi spadajaca na ziemie bulka, ale
    :)

  • 25. Data: 2002-04-28 19:31:58
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Nie miej do mnie urazy ale czy czasem nie pracujesz w Inteligo? :-)
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2002-04-28 19:42:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie miej do mnie urazy ale czy czasem nie pracujesz w Inteligo? :-)
    > Pozdrawiam

    No pisze z Wawy z modemu. List pisal dosc dlugo, wrocil z pracy... :)
    He, he, he.
    Ja jak nie chce, zeby sie wydalo, to tez czasem z laptopa wysylam, ale nie
    na grupy tylko do osob :)

  • 27. Data: 2002-04-28 19:51:20
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > Nie miej do mnie urazy ale czy czasem nie pracujesz w Inteligo? :-)
    > Pozdrawiam

    Nie, nie pracuję... Nie wiem skąd taki pomysł ? Przecież ja nie bronię
    Inteligo, ten bank podałem jako przykład bo jest to aktualna sprawa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2002-04-28 19:54:50
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aahjae$4lv$...@n...onet.pl...

    > No pisze z Wawy z modemu. List pisal dosc dlugo, wrocil z pracy... :)
    > He, he, he.
    > Ja jak nie chce, zeby sie wydalo, to tez czasem z laptopa wysylam, ale nie
    > na grupy tylko do osob :)

    Jak podasz mi jeszcze ulicę, nr domu i piętro na którym mieszkam to mnie
    zadziwisz ;)))

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2002-04-28 19:56:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie miej do mnie urazy ale czy czasem nie pracujesz w Inteligo? :-)

    Dlugo nad tym textem myslales? Bo na grupie dosc czesto sie pojawia,
    zwlaszcza w dyskusjach na temat Inteligo i zazwyczaj pada z ust (spod
    palcow) mbankowca.

  • 30. Data: 2002-04-28 20:17:35
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciał mieć zysk z mBanku to wprowadzi oplaty. Działania Inteligo nie mają
    > tutaj żadnego znaczenia. Najważniejsze jest dobre samopoczucie

    Mysle, ze sie mylisz, a p. Bolanowski kilkakrotnie odwolywal sie do
    produktow konkurencji, wiec zapewne pilnie ja sledza w mBanku. Dobre
    samopoczucie akcjonariusza jest wazne, ale nie bedzie ona zbyt dobre, gdy
    sie okaze, ze po wprowadzeniu oplat ludzie sie przerzuca i z 250.000
    rachunkow zostanie wiele mniej.

    pzdr