  • 1. Data: 2015-05-26 11:19:30
    Temat: 3,15% na 4 m
    Od: a...@g...com

    Idea Bank lokata Bezkonkurencyjna 3,15% na 4 mies.
    Na dzień dzisiejszy to chyba najlepsza opcja z bezhaczykowych?

  • 2. Data: 2015-05-26 12:28:51
    Od: c...@g...com

    Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony limit,
    z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

  • 3. Data: 2015-05-26 14:52:58
    Temat: Re: 3,15% na 4 m
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 12:28, c...@g...com pisze:
    > Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony
    limit, z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

    pod jakim kątem solidniejszy?

    poza tym jak ktoś nie ma w TBP konta to lokatę może założyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-05-26 15:41:58
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 12:28:54 UTC+2 użytkownik c...@g...com napisał:
    > Jest jeszcze 3,25% w Toyota Banku. Na 80 dni. 7 x 7 tys. max. Z jednej strony
    limit, z drugiej - bank solidniejszy niż klony.

    Akurat IB pod wzgledem lokat wg mnie jest solidny.
    Od kilku lat korzystam i dotad nie mialem klopotow.

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-05-26 21:36:16
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 15:41, ls pisze:

    > Akurat IB pod wzgledem lokat wg mnie jest solidny.
    > Od kilku lat korzystam i dotad nie mialem klopotow.

    To pewnie nie musiałeś walczyć o oprocentowanie zgodne z ofertą,
    albo nigdy tego nie sprawdzasz :)

  • 6. Data: 2015-05-26 22:08:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    > To pewnie nie musiałeś walczyć o oprocentowanie zgodne z ofertą,
    > albo nigdy tego nie sprawdzasz :)
    Erm. Ja ogólnie mam nienajlepsze zdanie o klonach i musiałem z nimi
    walczyć o różne rzeczy, ale oprocentowanie liczyli dobrze.
    KJ
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 7. Data: 2015-05-26 23:51:13
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-05-26 o 22:08, Kamil Jońca pisze:

    > Erm. Ja ogólnie mam nienajlepsze zdanie o klonach i musiałem z nimi
    > walczyć o różne rzeczy, ale oprocentowanie liczyli dobrze.
    > KJ

    Pewnie też już wiedzą, że się część ludków
    będzie ewakuować z BGZO i .... nastawili sidła ? ;) - :)

    Pozdro

  • 8. Data: 2015-05-27 10:21:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 21:36:17 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    > To pewnie nie musiałeś walczyć o oprocentowanie zgodne z ofertą,
    > albo nigdy tego nie sprawdzasz :)

    No coz, nie musialem walczyc, bo nie bylo o co.
    A lokaty zakladam przez internet i oprocentowanie jest widoczne.
    Rozumiem, ze ktos, moze Ty, mogl miec z IB jakies problemy.
    Napisalem tylko, ze ja z lokatami w IB problemow nie mialem, a korzystam od lat,
    nawet mam tam konto.

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2015-05-27 10:35:35
    Od: b...@o...pl

    3.15% będzie moją 37 lokatą przez net w IB i nigdy nie miałem problemów.
    Nie jestem jakiś farciarz, bo z FM Bankiem było to na tyle często,
    że dałem sobie spokój z lokatami u nich.

  • 10. Data: 2015-05-27 20:17:22
    Od: g672 <g...@g...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 11:19, a...@g...com pisze:
    > Idea Bank lokata Bezkonkurencyjna 3,15% na 4 mies.
    > Na dzień dzisiejszy to chyba najlepsza opcja z bezhaczykowych?

    "To" można założyć? Złożyłem wniosek a e-maila brak...
    pozdr.