  • 1. Data: 2010-04-30 07:28:23
    Temat: Kretyński system wyciągów Polbanku
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...

    Zapomniałem hasła. Zdarza się.
    Jest link, który w takim przypadku prowadzi do strony rejestracji.
    Żeby się zarejestrować, trzeba znać PESEL i numer dowodu; żaden
    problem, znam. Jednak nie da się wpisać wymaganych informacji przy
    pomocy klawiatury; koniecznie trzeba korzystać z "klawiatury
    ekranowej": klikać, żeby ją otworzyć, klikać na małe literki, kliknąć,
    żeby zamknąć okienko. I to razy dwa dla dwóch pól.
    Uff, udało się...
    Teraz nazwa użytkownika. Wpisałem. Zonk: już jest użyta. Bywa, ale
    dlaczego do ch*.* znikły wpisane pracowicie cyferki i literki?!
    Kolejna próba: użyłem tym razem nazwy, której używałem wcześniej,
    sądząc naiwnie, że system uzna, że to nic złego - w końcu chcę tylko
    odzyskać hasło. Nie uznał.

    Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
    i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
    nie mam ochoty na nic więcej.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-04-30 07:51:02
    Temat: Re: Kretyński system wyciągów Polbanku
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:
    > Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...
    >
    > Zapomniałem hasła. Zdarza się.

    heheh, a znasz to że kto nie ma w głowie ten ma w nogach? :)
    W tym banku lepiej niczego nie zapominać, bo nie ma chuja żeby ktoś Cię
    poprowadził od początku do końca SKUTECZNIE rozwiązując problem.
    POLBRAK już tak ma.

    Pzdr
    Ranger

  • 3. Data: 2010-04-30 08:32:20
    Temat: Re: Kretyński ..uj.
    Od: "Lewtaj" <l...@r...pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    > bo nie ma chuja żeby ktoś Cię
    > Ranger

    Jak to nie ma ?
    Chuj jest i nazywa się Ranger.

  • 4. Data: 2010-04-30 09:06:38
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Lewtaj pisze:
    > Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to nie ma ?
    > Chuj jest i nazywa się Ranger.

    poczułeś go osobiście czy tylko słyszałeś legendy? Musiałeś tego zdrowo
    doświadczyć skoro tak siedzisz i klepiesz o nim naokoło. Marzy ci się
    powtórka? :)

  • 5. Data: 2010-04-30 17:09:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 30 Kwi, 09:28, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...
    > dlaczego do ch*.* znikły wpisane pracowicie cyferki i literki?!

    z tego wzburzenia zapomniałem dopisać:
    sp*.* - spaprać
    ch*.* cholery

    :-)

  • 6. Data: 2010-04-30 17:54:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    > Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
    > i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
    > nie mam ochoty na nic więcej.

    A dostępu do Polbank24 nie masz?

  • 7. Data: 2010-04-30 20:42:37
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    > heheh, a znasz to że kto nie ma w głowie ten ma w nogach? :)
    > W tym banku lepiej niczego nie zapominać, bo nie ma ch

    Nie ma to jak pięknie zareklamować poziom "kultury korporacyjnej"

  • 8. Data: 2010-05-01 12:16:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 30 Kwi, 19:54, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > A dostępu do Polbank24 nie masz?

    Mam, ale wyciągi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
    widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
    jest OK.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-05-01 12:33:00
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    > Mam, ale wyciągi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
    > widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
    > jest OK.

    Informacje -> wyciągi

  • 10. Data: 2010-05-04 10:04:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 1 Maj, 14:33, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Informacje -> wyciągi

    Istotnie, jest i _prawie_ działa. Piszę "prawie", bo gdy zażyczyłem
    sobie wyciągi od 1 stycznia do teraz (4 maja), to dostałem jedynie
    wyciąg za marzec.

    Skoro jest taka opcja (znaczy: gdyby działała :-), to po cholerę
    "świecą w oczy" czerwonym przyciskiem "Złóż wniosek o wyciąg
    elektroniczny" na pierwszej stronie po zalogowaniu zamiast po prostu
    napisać, że już to mam? Ba, ten czerwony guzik nie znika nawet po tym,
    jak już się dostęp do wyciągów ma (w tym systemie "obok"
    transakcyjnego).
    Podtrzymuję swoją marną opinię o Polbanku.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski