  • 1. Data: 2010-04-29 10:49:13
    Temat: Oszczędnosci we CHF
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Sytuacja następujaca:
    Osoba pracujaca w Szwajcari ma możłiwość odkładania co miesiąc ok 1000CHF
    Woli "inwestować" w Polsce.
    Co proponujecie?
    Jakies lokaty walutowe czy srodki od razu zamieniać na pln i wtedy.
    Czy są moze jakies rachyunki mocno/słabo oszczędzające we CHF?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-04-29 11:06:24
    Temat: Re: Oszczędnosci we CHF
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kris pisze:
> [...]
    > Jakies lokaty walutowe czy srodki od razu zamieniać na pln i wtedy.
    > Czy są moze jakies rachyunki mocno/słabo oszczędzające we CHF?

    Powiedz tej osobie ze ma mocno mozg zryty ze chce inwestowac w
    polsce.Moja tesciowa tak uwierzyla doradcom finansowym ze umoczyla

    kilka kzl.

  • 3. Data: 2010-04-29 11:56:09
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    zenek (<z...@o...pl>) ma odwage pisac:

    > Powiedz tej osobie ze ma mocno mozg zryty ze chce inwestowac w polsce.
    /ciach/

    Skąd wiesz? Może chodzi o "oszczędności podatkowe"?

    k.

  • 4. Data: 2010-04-29 12:52:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polsce.Moja tesciowa tak uwierzyla doradcom finansowym ze umoczyla

    Współczuje Twojej teściowej ale nie o taka odpowiedż chodziło w moim
    pytaniu.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-04-29 14:39:45
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Współczuje Twojej teściowej ale nie o taka odpowiedż chodziło w moim
    > pytaniu.

    Pomysl przez chwile to nie boli, zastanow sie dlaczego ludzie z calego
    swiata laduja kase w bankach szwajcarskich o zydach ktorych wymordowali
    nazisci nie wspomne i o Leszku Walesie.
    ?

  • 6. Data: 2010-04-29 14:41:27
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 29.04.2010 16:39, zenek wrote:

    > Pomysl przez chwile to nie boli, zastanow sie dlaczego ludzie z calego
    > swiata laduja kase w bankach szwajcarskich o zydach ktorych wymordowali
    > nazisci nie wspomne i o Leszku Walesie.
    > ?

    No wlasnie, dlaczego?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2010-04-29 16:54:03
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    kris wrote:

> [...]
    > Jakies lokaty walutowe czy srodki od razu zamieniać na pln i wtedy.
    > Czy są moze jakies rachyunki mocno/słabo oszczędzające we CHF?

    np. alior oferuje 0,75% na frankowych lokatach 3 miesiecznych,
    1% na 6..24 miesiecy i 1,3% na 36 miesiecy, czyli mamy przyzwoita
    ochrone kapitalu zwazyszwy na bardzo niska stope libor-chf.
    konta stricte oszczednosciowe daja marny wzgledem liboru odestek
    i nie warto sie nimi interesowac. jak ktos lubi fundusze, to ostanio
    zdaje sie franklin oferowal cos we frankach...