  • 1. Data: 2010-04-30 05:17:36
    Temat: BZWBK - czas oczekiwania na karte debetowa
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Na poczatku kwietnia otworzylem w oddziale BZWBK konto Wydajesz i
    Zarabiasz. Do niego powinna przyjsc karta debetowa. Do tej pory nic nie
    przyszlo - a w systemie karta debetowa od dawna jest widoczna jako
    nieaktywna. Slyszalem, ze otwieraja teraz duzo kont to moze sie nie
    wyrabiaja z wysylka i nie ma po co skladac reklamacji. Ile ostatnio
    czekaliscie na karte BZWBK?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-04-30 05:29:50
    Temat: Re: BZWBK - czas oczekiwania na karte debetowa
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

> [...]
    > nieaktywna. Slyszalem, ze otwieraja teraz duzo kont to moze sie nie
    > wyrabiaja z wysylka i nie ma po co skladac reklamacji. Ile ostatnio

    2 dni robocze

    W.

  • 3. Data: 2010-04-30 13:06:02
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Apr 30, 7:17 am, Marcin <n...@n...ru> wrote:
> [...]
    > nieaktywna. Slyszalem, ze otwieraja teraz duzo kont to moze sie nie
    > wyrabiaja z wysylka i nie ma po co skladac reklamacji. Ile ostatnio

    Karta w tym czasie powinna już do Pana dotrzeć. Prosimy udać się do
    oddziału celem wyjaśnienia sprawy lub złożyć reklamacje przy użyciu
    formularza on-line: http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 4. Data: 2010-04-30 19:52:22
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwieraja teraz duzo kont to moze sie nie wyrabiaja z wysylka i nie ma po co
    > skladac reklamacji. Ile ostatnio czekaliscie na karte BZWBK?

    Ja kilka dni. Ale w przypadku gdy mam kody w ręku (odebrałem przy zakładaniu
    osobiście
    a nie internetowo) to nie posłali poleconym.
    Więc na poczcie mogło "się zapodziać" jak ktoś wymacał kartę.

    Feromon

  • 5. Data: 2010-04-30 20:01:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja kilka dni. Ale w przypadku gdy mam kody w ręku (odebrałem przy
    > zakładaniu osobiście
    > a nie internetowo) to nie posłali poleconym.
    > Więc na poczcie mogło "się zapodziać" jak ktoś wymacał kartę.

    karta pewnie czeka na odbiór w oddziale banku, w którym zakładałeś
    konto, najlepiej
    tam zadzwoń i zapytaj

    --
    pozdrawiam