    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kretyński system wyciągów Polbanku
    Date: Fri, 30 Apr 2010 00:28:23 -0700 (PDT)

    Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...

    Zapomniałem hasła. Zdarza się.
    Jest link, który w takim przypadku prowadzi do strony rejestracji.
    Żeby się zarejestrować, trzeba znać PESEL i numer dowodu; żaden
    problem, znam. Jednak nie da się wpisać wymaganych informacji przy
    pomocy klawiatury; koniecznie trzeba korzystać z "klawiatury
    ekranowej": klikać, żeby ją otworzyć, klikać na małe literki, kliknąć,
    żeby zamknąć okienko. I to razy dwa dla dwóch pól.
    Uff, udało się...
    Teraz nazwa użytkownika. Wpisałem. Zonk: już jest użyta. Bywa, ale
    dlaczego do ch*.* znikły wpisane pracowicie cyferki i literki?!
    Kolejna próba: użyłem tym razem nazwy, której używałem wcześniej,
    sądząc naiwnie, że system uzna, że to nic złego - w końcu chcę tylko
    odzyskać hasło. Nie uznał.

    Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
    i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
    nie mam ochoty na nic więcej.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski