  • 1. Data: 2002-02-04 20:06:25
    Temat: Inteligo nie jest jedyny :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sie tutaj zaperzylismy ;)
    ale chyba ruchy Inteligo nie sa jedyne - przyklad HOGA - portal notowany na
    gieldzie - konta WWW, zamienila na platne... Nie wiem jak tam z mailami jest
    Nawet jesli straci iles tam procent uzytkownikow... :)
    a miala tam duzo zaawansowanych serwisow ze wzgledu na PHP.
    Czyli - internetowe spolki musza jakas zarabiac i zaczynaja to robic.
    Okres promocji i rozwoju rynku minal :)
    Swoja droga cwanie to zrobili ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-04 20:08:07
    Temat: Re: Inteligo nie jest jedyny :)
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Okres promocji i rozwoju rynku minal :)
    > Swoja droga cwanie to zrobili ;)

    To typowe. Na przykład: www.wapster.pl, www.foodcomputer.com i wiele innych.
    Na początku łapią klientów darmowych, którzy im robią reklamę, a później
    koniec darmochy i płacić.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 3. Data: 2002-02-04 20:38:47
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

    > To typowe. Na przykład: www.wapster.pl, www.foodcomputer.com i

    allegro - jaki byl rumor! wszyscy chcieli isc do konkurencji i co ? kupa bo
    tyle tam ruchu ze w porownaniu z innymi serwisami bryndza cos
    kupic/sprzedac.

  • 4. Data: 2002-02-04 22:19:27
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    jest
    > Nawet jesli straci iles tam procent uzytkownikow... :)

    Jezus.pl też wprowadziło opłaty ;-)))))))))))))))))))))))))))

    MM

  • 5. Data: 2002-02-05 10:45:48
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> ]
    >Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >na
    >jest
    >
    >Jezus.pl też wprowadziło opłaty ;-)))))))))))))))))))))))))))

    Za odpusty?

    --
    Łukasz Kowalczyk
    ICQ 128693686

  • 6. Data: 2002-02-05 14:51:39
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Za odpusty?
    >
    > --
    > Łukasz Kowalczyk
    > ICQ 128693686

    O odpustach nie wiem... ale za skrzynki mailowe wprowadzili ;-))))))))))))))

    MM

  • 7. Data: 2002-02-06 23:09:44
    Od: leh <l...@...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> skribis:

    >ale chyba ruchy Inteligo nie sa jedyne - przyklad HOGA - portal notowany na
    >gieldzie - konta WWW, zamienila na platne... Nie wiem jak tam z mailami jest
    >Nawet jesli straci iles tam procent uzytkownikow... :)

    Pewnie tak z 90% ....

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 8. Data: 2002-02-07 16:04:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pewnie tak z 90% ....

    Zacznie zarabiac na tych, ktorzy zostana... A to jest juz cos na + a nie
    ciagle w plecy