  • 1. Data: 2002-02-04 20:01:14
    Temat: Rejestr niesolidnych klientów - jak to jest?
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Czy ktoś z grupy ma dostęp i mógłby sprawdzić czy ktoś tam o mnie czasem cos
    nie napisał?
    Jak w ogóle odbywa się to sprawdzanie?
    Banki pisza jakieś wnioski o opinię czy też jesta jakaś baza danych z która
    banki się łączą i tam sobie sprawdzaja klientów i robia wpisy???

    Proszę na priv.

    k...@p...com

  • 2. Data: 2002-02-04 20:25:20
    Temat: Re: Rejestr niesolidnych klientów - jak to jest?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    jak jestes czysty to wiesz :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-04 20:35:36
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Czy ktoś z grupy ma dostęp i mógłby sprawdzić czy ktoś tam o mnie czasem
    cos
    > nie napisał?
    > Jak w ogóle odbywa się to sprawdzanie?

    Spoko, stary
    Zapewniam Cię, że w rejestrze niesolidnych klientów mojej firmy nie
    figurujesz.
    :-)
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 4. Data: 2002-02-05 05:46:26
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > jak jestes czysty to wiesz :)

    nieprawda - mogles komus podzyrowac kredyt i nie wiedziec, ze nie jest
    splacany. znam taki przypadek osobiscie.

  • 5. Data: 2002-02-05 14:46:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nieprawda - mogles komus podzyrowac kredyt i nie wiedziec, ze nie jest
    > splacany. znam taki przypadek osobiscie.

    Jak moglem, to chyba o tym pamietam, nieprawdaz, a weic jestem w grupie
    "ryzyka".
    A Twoja historie pamietam :)