  • 1. Data: 2006-12-20 10:59:33
    Temat: Kredyty dla Polaka zamieszkalego zagranica
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Czy jako Polak na stale zamieszkaly zagranica ,majacy stale dochody (renta
    zagraniczna po przeliczeniu okolo 5000 zl ) jest mozliwosc dostania kredytu
    w Polsce na budowe domu?Posiadam oszczednosci okolo 150 000 zl. Czy udzieli
    mi ktorys bank kredytu jezeli niemam w Polsce dochodu?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-20 11:11:21
    Temat: Re: Kredyty dla Polaka zamieszkalego zagranica
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Michal" wrote in message

> [...]
    udzieli
    > mi ktorys bank kredytu jezeli niemam w Polsce dochodu?

    polecam przeczytać ;)
    http://mojefinanse.interia.pl/news?inf=816778

    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl

  • 3. Data: 2006-12-20 17:17:51
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > polecam przeczytać ;)
    > http://mojefinanse.interia.pl/news?inf=816778

    Dochód dochodem ale dochodzi jeszcze to że on jest nierezydentem.
    Raczej do standardowych procedur się nie załapie co nie znaczy że nie
    dostanie kredytu.

    Darek