  • 1. Data: 2006-12-19 22:43:15
    Temat: mBank mobile i Visa Orange mBank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    1. Czy dokonując transakcji bezgotówkowej ww. KK
    (http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/orange/index.h
    tml), otrzymuję zarówno
    punkty Profit jak i "Minuty za zakupy" (http://www.mobile.pl/10200.html) ?
    Krótko mówiąc dokonując transakcji ww. kartą 3,5kPLN miesięcznie mam
    zarówno prawie 20PLN (za punkty Profit, po sprzedaży w formie doładowania)
    jak i około 100 minut do wygadania do każdej sieci? Jaki(e)ś haczyki/i czy
    już oślepłem?

    2. Czy prócz dostawania "Minut za zakupy" i tak muszę osobno doładować
    telefon za 20PLN miesięcznie, żeby miec możliwość wykonywania rozmów
    wychodzących?

    3. Jakieś niuansy (na plusy jak i minus) zamiany KK BZWBK Orange na KK mBank
    Orange? mBankowa nie ma chipa (chyba?), ale w BZWBK mam chyba większy limit
    niż dostałbym w mBanku (dla mnie trochę dziwne wyliczanie limitu na
    podstawie wysokości rachunków w Orange, bo mam niski abonament, a i tak
    przez parędziesiąt miesięcy chyba raz udało mi się go w całości wygadać - ma
    ktoś jakieś doświadczenie jaki może być limit przy abonamencie 25PLN
    brutto?)

    4. Rozumiem, że w sytuacji jeden telefon w Orange, a drugi w mobile - konta
    Profit będą osobne?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-12-20 07:17:43
    Temat: Re: mBank mobile i Visa Orange mBank
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > 2. Czy prócz dostawania "Minut za zakupy" i tak muszę osobno doładować
    > telefon za 20PLN miesięcznie, żeby miec możliwoœć wykonywania rozmów
    > wychodzšcych?

    Tak

    > 4. Rozumiem, że w sytuacji jeden telefon w Orange, a drugi w mobile - konta
    > Profit będš osobne?

    Nie.
    Będzie jedno konto Profit - w mBanku mobilnym nie ma Profitu...;-)
    I nic nie słychać aby do Plusowego programu 5Plus mBm się zaliczał

    Slawek