  • 1. Data: 2002-10-06 09:53:54
    Temat: Kredytowanie zakupu samochodu... gdzie ?
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Cześć,

    chciałbym zakupić samochód (Renault). Nie na cały będę miał gotówkę, ok. 40
    tyś chciałbym pozyczyć i spłacić w rok, góra dwa. Przychody mam różne i
    czasem mogę spłacać szybciej a czasem wolniej. Jakie rozwiązanie na rynku
    mogłoby być najodpowiedniejsze/najtańsze.

    Pozdrowienia,
    Maras

  • 2. Data: 2002-10-06 09:56:14
    Temat: Re: Kredytowanie zakupu samochodu... gdzie ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czasem mogę spłacać szybciej a czasem wolniej. Jakie rozwiązanie na rynku
    > mogłoby być najodpowiedniejsze/najtańsze.

    Zobacz cos takiego - niestety nie powiem Ci czy jest najlepsze/natansze -
    ale Mukti zazywczaj mialo najtansze kredyty:

    http://www.multibank.pl/oferta/kredyt_samochodowy.jh
    tml

  • 3. Data: 2002-10-06 13:27:51
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "Maras" <M...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > czasem mogę spłacać szybciej a czasem wolniej. Jakie rozwiązanie na rynku
    > mogłoby być najodpowiedniejsze/najtańsze.

    Mysle, ze najlepiej bedzie jak porozmawiasz z dealerem, firmy samochodowe
    prowadza dzialalnosc w zakresie finansowania zakupow aut (Opel Bank, Fiat
    Bank, Toyota Bank, Renault Credit itd.). Jak kupowalem w zeszlym miesiacu
    auto, to dostalem kredyt od reki, na podstawie wlasnego oswiadczenia o
    zarobkach i co wazniejsze bez zastawu rejestrowego. Oprocentowanie tez dosc
    konkurencyjne - ze wszystkimi kosztami (prowizje, ubezpieczenie itp.)
    rzeczywista stopa wychodzi 16.5% - kredyty samochodowe w Multi sa "od 16.5%"
    no i musisz zalatwic cala mase papierkow lacznie z zastawem rejestrowym,
    ktory jest strasznym nieporozumieniem.

    pzdr
    mcp

  • 4. Data: 2002-10-06 16:43:52
    Od: joker <n...@t...pl>

  • 5. Data: 2002-10-06 16:50:24
    Od: joker <n...@t...pl>

  • 6. Data: 2002-10-06 20:30:13
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Nie zrozumiałeś pytania... dzięki mimo wszystko,
    Maras

  • 7. Data: 2002-10-06 20:30:57
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

> [...]
    16.5%"
    > no i musisz zalatwic cala mase papierkow lacznie z zastawem rejestrowym,

    Faktycznie, popatrzę jeszcze co zaoferuje dealer. Dzięki,
    Maras

  • 8. Data: 2002-10-07 20:09:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maras" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym zakupić samochód (Renault). Nie na cały będę miał gotówkę, ok.
    40
    > tyś chciałbym pozyczyć i spłacić w rok, góra dwa. Przychody mam różne i

    A po co kupujesz takie drogie auto? Zarobi na siebie?
    Auto na jakie nas stać powinno kosztować dodatkowo mniej niż miesięczny
    dochód.
    Zwyczajowo w takich sytuacjach bierze się kredyt w ROR (taki zwyczajny jak
    np w PKO BP)
    Jeśli limitu nie wystarcza, to pozostaje drogi (zabójczy dla niektórych)
    kredyt komercyjny w "przysamochodowych" bankach.

  • 9. Data: 2002-10-08 06:24:30
    Od: p...@p...onet.pl

    > "Maras" <M...@w...pl> wrote in message

    > Jak kupowalem w zeszlym miesiacu
    > auto, to dostalem kredyt od reki, na podstawie wlasnego oswiadczenia o
    > zarobkach i co wazniejsze bez zastawu rejestrowego.

    Jak Ci się to udało ? Wydawało mi się, że zastaw jest obowiązkowy przy każdym
    kredycie samochodowym.

    Czy masz anotację w dowodzie rejestracyjnym ? Kto jest włascicielem auto (Ty
    czy bank).

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-10-09 18:27:10
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    > Jak Ci się to udało ? Wydawało mi się, że zastaw jest obowiązkowy przy
    każdym
    > kredycie samochodowym.

    nie jest to obowiazek, natomiast faktem jest, ze wiele bankow tego wymaga.
    kredyt bralem w fiat bank polska, tam przy niiwielkiej w sumie wplacie
    wlasnej (min 30% ceny) wystarczy wlasne oswiadczenie oe zarobkach, a
    zabezpieczeniem kredytu jest cesja praw z policy AC.

    > Czy masz anotację w dowodzie rejestracyjnym ? Kto jest włascicielem
    auto (Ty
    > czy bank).

    nie mam zadnej adnotacji w dowodzie, wlascicielem pojazdu jestem ja

    pozdrawiam
    rafal