  • 1. Data: 2002-10-06 10:32:52
    Temat: Konta Inteligo vs e-PKO BP S.A
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Co sie stanie z kontami w Inteligo w chwili
    pełnej integracji z e-PKO BP S.A.?
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-10-06 10:35:45
    Temat: Odp: Konta Inteligo vs e-PKO BP S.A
    Od: "romicool" <r...@p...onet.pl>

    najpierw o plusach:
    - pewnie duza siec preferencyjnych bankomatow (czy zdecyduja sie na
    bezplatnosc nie wiem)
    - dostep do innych produktow

    teraz o minusach:
    - duze wyzwanie organizacyjne dla obu bankow, czyli klopoty, klopoty,
    klopoty
    - "kac wizerunkowy" - gdybym byl klientem Inteligo, to mialbym z tym problem
    (nie do takiego banku sie zapisywalem)
    przeciez Inteligo mowilo o "nie fundowaniu marmurowych schodow"
    - czy nie ucierpi na tym jakosc obslugi - w koncu to PKO BP?

    zycze wytrwalosci klientow Inteligo Banku Panstwowego :)

    Użytkownik Bogdan <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anp3fo$5rg$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-10-06 10:37:45
    Temat: Re: Konta Inteligo vs e-PKO BP S.A
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sie stanie z kontami w Inteligo w chwili
    > pełnej integracji z e-PKO BP S.A.?
    > Bogdan

    A ma nastąpić integracja z ePKO?!

  • 4. Data: 2002-10-07 16:56:45
    Od: "Stefek Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | >

    | A ma nastąpić integracja z ePKO?!

    ja bym to widział na przykładzie:
    PKO BP = TPSA
    inteligo = idea

    oba podmioty są niezależne.......... finansowo w sumie też.

  • 5. Data: 2002-10-07 18:08:17
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Stefek Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w

    > ja bym to widział na przykładzie:
    > PKO BP = TPSA
    > inteligo = idea
    >
    > oba podmioty są niezależne.......... finansowo w sumie też.

    Oprócz "kilku" pożyczek od TP i kilku ciekawych z punktu widzenia klienta
    (?) promocji. Fajne!

    Poza tym PKO informowało, że marka Inteligo pozostanie na rynku. Przecież
    integracja byłaby bez sensu wg mnie...