  • 21. Data: 2002-03-04 18:00:18
    Temat: Re: Kredyt w Inteligo
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    news:a60a4k$s29$1@news.onet.pl...
    > No wiec o co sie pluc skoro nie bylo tego w umowie? =)

    W umowie było, tylko że umowa może się zmienic. :-))
    W mbanku też nei było, a karat dalej bezpłatna.

    > A poza LG, mBankiem i VW ile jeszcze wyliczysz bankow ktore oferuja za
    free
    > konto i karte? Czy 11,88 zl rocznie to jest az tak duzo?

    Inteligo do ww. banków zaczyna dzielić przepaść.
    Nie konkuruje z nimi ani ceną karty ani oprocentowaniem.

    A wymienic moge np. Luaks Bank. :-)

    A jek na rynku są 4 inne banki, to
    Inteligo jest po prostu mało konkurencyjne.
    (nie kazdy potrzebuje eMail Money.).

    > To jest akcja marketingowa majaca na celu zdobyc klientow a nie
    zachlancow.

    Tylko, ze jak się przeprowadza taką akcję marketingową,
    to polega to na tym że się przyciąga (zdobywa ?) klientów
    a nie mówi, że sie chce przyciągnąć.

    Inteligo jak mówi, że przyciąga klientów, to mówi. :-(

    To co robi, to raczej "wciąganie" niż zdobywanie.

    > Dziwne, ze niektorzy potrafia miec konta w bankach przez lata, mimo iz
    > zmieniaja sie prowizje i zasady...

    Tylko, że kieruja sieinnymi przesłankami niż chęć zdobycia 50 zł.
    Banki internetowe działają na nieco innym polu.
    Praktycznie do wszystkich jest tak samo daleko.
    Ich klientam sa zreguły ludzie,
    którzy mają już inne rachunki bankowe.
    ( i nie za kazdy sa gotowi płacic).

    Zmiana banku wymaga troche zachodu i nie każdemu się chce.

    > Oczywiscie ze nie moze milczec, pod warunkiem, ze chce byc PRAWDZIWYM
    > klientem banku.

    Wybacz ale to zaczyna byc obraźliwe. :-((
    Bank przedstawia oferte i kieruje ją do okreslonych ludzi.
    I to sa prawdziwi klienci.
    Jeśli zmiana im nie odpowiada,
    to narzekają i staje sie byłymi klientami.

    BAH.

  • 22. Data: 2002-03-04 18:09:55
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > W umowie było, tylko że umowa może się zmienic. :-))
    > W mbanku też nei było, a karat dalej bezpłatna.

    Kwestia czasu.

    > Inteligo do ww. banków zaczyna dzielić przepaść.
    > Nie konkuruje z nimi ani ceną karty ani oprocentowaniem.
    >
    > A wymienic moge np. Luaks Bank. :-)
    To fakt. Co do LB to sam mam tam konto i bardziej szanuje LB od Inteligo =)

    > A jek na rynku są 4 inne banki, to
    > Inteligo jest po prostu mało konkurencyjne.
    > (nie kazdy potrzebuje eMail Money.).
    No ja glownie Inteligo mam do placenia karta m.in. w sieci i do aukcji
    inetowych =)

> [...]
    > Banki internetowe działają na nieco innym polu.
    > Praktycznie do wszystkich jest tak samo daleko.

    Za wygode i niektore uslugi sie placi =)

    > Wybacz ale to zaczyna byc obraźliwe. :-((
    > Bank przedstawia oferte i kieruje ją do okreslonych ludzi.
    > I to sa prawdziwi klienci.
    > Jeśli zmiana im nie odpowiada,
    > to narzekają i staje sie byłymi klientami.

    Zakladajac konto bankowe, nalezy z gory spodziewac sie, iz kiedys, jakies
    zmiany w toip moga nastapic. Jesli ktos z tym faktem nie liczy sie i
    zaklada konto dla 50 zl to wybacz, ale taki czlowiek nie umywa sie do
    klienta ktory zaklada konto w celu w jakim pierwotnie ma swoje zalozenie.

  • 23. Data: 2002-03-04 18:44:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zaklada konto dla 50 zl to wybacz, ale taki czlowiek nie umywa sie do
    > klienta ktory zaklada konto w celu w jakim pierwotnie ma swoje zalozenie.

    To po kij taka promocje zrobili?
    PRzeciez mogli - ze 50 zlotycxh otrzmasz jesli w przeciagu jakiegos tam
    czasu zrobisz iles tam transakcji (np 1 przelew i 2 platnosci karta) a nie
    tylko procenty...

  • 24. Data: 2002-03-04 19:29:56
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    > zaklada konto dla 50 zl to wybacz, ale taki czlowiek nie umywa sie do
    > klienta ktory zaklada konto w celu w jakim pierwotnie ma swoje zalozenie.

    A czy inteligo umywa się do banku :-((

    Promocje należy dobierać zgodnie z tymi założeniami
    a nie kierować do przypadkowych klientów
    - przepraszam kręgu przyjaciół.

    Póżniej normalni klienci denerwują sie
    na tych przypadkowych "zachłańców" :-))

    BAH

  • 25. Data: 2002-03-04 19:39:17
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Póżniej normalni klienci denerwują sie
    > na tych przypadkowych "zachłańców" :-))

    No to podawac liste osob na kogo mam zaczac warczec =)

  • 26. Data: 2002-03-05 00:30:21
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > No to podawac liste osob na kogo mam zaczac warczec =)

    mnie dopisz do listy "prawdziwych" :-))

    Nie dostałem od inteligo 50 zł ( w odsetkasch więcej).
    ani Playboya.

    BAH
    PS.
    klaserek dostał każdy

  • 27. Data: 2002-03-05 05:50:46
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mnie dopisz do listy "prawdziwych" :-))
    Done.

    > Nie dostałem od inteligo 50 zł ( w odsetkasch więcej).
    > ani Playboya.
    Ja dostalem 50 ale jako polecajacy (na prosbe kumpla).

    Pozdr, minik

    --

    m...@m...net