  • 1. Data: 2002-03-01 20:36:58
    Temat: Inteligo...
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    A było to tak...

    Pewien serwis aukcyjny współpracował z WOŚP`em. Wziąłem udział w aukcji -
    wygrałem i postanowiłem się rozliczyć. Dopuszczano rozliczenie kartą
    płatniczą, więc w ruch poszła Visa Electron banku Inteligo. 16 stycznia 2002
    transakcja została zautoryzowana przez Polcard i po dwoch - trzech dniach
    dostałem maila, że wpłata do WOŚP`u dotarła. Towar też dostałem w
    styczniu...

    Pieniądze z konta ściągnięto mi..... wczoraj.... po ok. 40 dniach.

    A co by było, gdybym w tym czasie zamknął konto w Inteligo? Bank ten
    zastrzega 30 dniowy okres wypowiedzenia, więc zdążyłbym je zliwkidować.

    Widać Polska jeszcze nie jest gotowa na takie płatności....

    Pozdrawiam,
    Mariusz Marchewka