  • 1. Data: 2002-03-01 21:30:24
    Temat: Kredyt w Inteligo
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Po zalogowaniu sie na konto w menu kolo "Email Money" mozna juz ogladac
    guziczek "Kredyt"

  • 2. Data: 2002-03-01 21:37:39
    Temat: Re: Kredyt w Inteligo
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > Po zalogowaniu sie na konto w menu kolo "Email Money" mozna juz ogladac
    > guziczek "Kredyt"

    "szybko" zauwazyles ... ;)) Guziczek juz jest od 26.02 czyli od "poszerzenia
    oferty" ...

    |-|()|_|()

  • 3. Data: 2002-03-01 22:00:19
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > "szybko" zauwazyles ... ;)) Guziczek juz jest od 26.02 czyli od
    "poszerzenia
    > oferty" ...

    A bo zawsze tylko sie loguje patrze na salda i spadam =)
    No to faktycznie sie spoznilem =)

  • 4. Data: 2002-03-02 12:08:55
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    > "poszerzenia
    >
    > A bo zawsze tylko sie loguje patrze na salda i spadam =)
    > No to faktycznie sie spoznilem =)

    no to jak tylko jeszcze VC albo EC/MC wprowadza, to nie wysle wypelnionego
    juz wniosku zamkniecia

    p.

  • 5. Data: 2002-03-02 13:52:20
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > no to jak tylko jeszcze VC albo EC/MC wprowadza, to nie wysle wypelnionego
    > juz wniosku zamkniecia

    Co za szantaz =)
    Jeden odejdzie przyjdzie kolejny =)

  • 6. Data: 2002-03-02 14:00:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co za szantaz =)
    > Jeden odejdzie przyjdzie kolejny =)

    Teraz nie ma co odchodzic :) zobaczymy co zaproponuje nowy wlasciciel

  • 7. Data: 2002-03-02 14:19:33
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Teraz nie ma co odchodzic :) zobaczymy co zaproponuje nowy wlasciciel

    Ciekawe kto nim zostanie. Jak myslisz Amra?

  • 8. Data: 2002-03-02 14:50:16
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Teraz nie ma co odchodzic :) zobaczymy co zaproponuje nowy wlasciciel

    już odeszłem:)))))))

  • 9. Data: 2002-03-02 15:27:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > już odeszłem:)))))))

    Ciesze sie, wierz mi =)))

  • 10. Data: 2002-03-02 18:26:50
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > Co za szantaz =)
    > Jeden odejdzie przyjdzie kolejny =)

    no nie wiem - taki naciagniety na ktoras z kolejnych promocji?
    ja jestem znimi od poczatku i jak na swoje skromne studencko-absolwenckie
    mozliwosci trzymalem u nich sporo kasy i uzywalem konta aktywnie (4 karty
    kodow zeszly)

    p.