  • 11. Data: 2002-03-02 18:33:07
    Temat: Re: Kredyt w Inteligo
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > no nie wiem - taki naciagniety na ktoras z kolejnych promocji?
    > ja jestem znimi od poczatku i jak na swoje skromne studencko-absolwenckie
    > mozliwosci trzymalem u nich sporo kasy i uzywalem konta aktywnie (4 karty
    > kodow zeszly)

    Ja mam konto od 7 maja 2001 i zuzytych 5 kart kodow i uciesze sie jak
    wprowadza oplaty za prowadzenie, bo skonczy sie ze smiesznymi ludzmi ktorych
    chytrosc zmusza do zakladania konta, a pozniej zrzedza na grupie jakie to
    Inteligo drogie, zle i w ogole be.

  • 12. Data: 2002-03-04 08:19:19
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    ktorych
    > chytrosc zmusza do zakladania konta, a pozniej zrzedza na grupie

    Ja _miałem_ konto od 4 maja 2001 i wcale nie zakładałem go z
    chytrości.
    A gdy się zmieni właściciel i polityka ... to zobaczymy :).

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-03-04 12:28:20
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Ja _miałem_ konto od 4 maja 2001 i wcale nie zakładałem go z
    > chytrości.
    > A gdy się zmieni właściciel i polityka ... to zobaczymy :).

    No ale jesli wowczas zakladales to po to, aby konto sluzylo oszczedzaniu czy
    jako portfel i oplaty takie jak 0,90 za karte nie powinny cie zrazic.
    Natomiast cala masa ludzi zalozylo konto po to, aby wzbogacic sie o 50 zl i
    dla nich oplata 0,90 + prowadzenie konta (jesli zostali lub wybrali te 50
    zl) to tragedia. I ta postawa jest dla mnie po prostu smieszna.

  • 14. Data: 2002-03-04 13:34:38
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > No ale jesli wowczas zakladales to po to, aby konto sluzylo
    oszczedzaniu czy
    > jako portfel i oplaty takie jak 0,90 za karte nie powinny cie
    zrazic.

    I nie zraziła.
    Ale nie widziałem dalszych powodów do utrzymywania tego konta.
    Robiło tylko zamieszanie wśród innych i zostało ścięte.

    Dla mnie też

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-03-04 13:53:05
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > I nie zraziła.
    > Ale nie widziałem dalszych powodów do utrzymywania tego konta.
    > Robiło tylko zamieszanie wśród innych i zostało ścięte.

    No i jest luz, bo zamykasz dlatego, ze jest Ci niepotrzebne, a nie bo ZA
    DUZE oplaty =)))))))))))

    --

    m...@m...net

  • 16. Data: 2002-03-04 14:22:49
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > No i jest luz, bo zamykasz dlatego, ze jest Ci niepotrzebne, a nie bo ZA
    > DUZE oplaty =)))))))))))

    Sposób ich wprowadzenia postawił kropkę nad i, bo gdy nie jest to
    podstawowe konto to trzeba pilnować, aby nie zrobił się debet - a to jest
    męczące.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-03-04 17:09:19
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > No ale jesli wowczas zakladales to po to, aby konto sluzylo oszczedzaniu
    czy
    > jako portfel i oplaty takie jak 0,90 za karte nie powinny cie zrazic.

    Powinny, bo jak zakładał, to 1 karta miała być bezpłatna przez 2 lata.
    (oczywiście gwarancji nie było).
    Wtedy było 16,5 %, była konkurencja,
    lokowanie dawało większe profity.
    karta była dodatkiem.
    Obecnie utrzymywanie takiego konta generuje jedynie koszty.

    > Natomiast cala masa ludzi zalozylo konto po to, aby wzbogacic sie o 50 zl
    > dla nich oplata 0,90 + prowadzenie konta (jesli zostali lub wybrali te 50
    > zl) to tragedia. I ta postawa jest dla mnie po prostu smieszna.

    Smieszne jest postępowanie banku,
    który przyciąga takich "smiesznych" ludzi do banku.
    A zapłacą za to obecni klienci (i ew. nowy nabywca banku).

    Jest zasada, że jak dają to brać, jak biją to uciekac.
    Ludzie zachowują sie racjonalnie.
    Uważasz, ze jak ktoś dostał 50 zł, to ma moralny obowiązek milczeć
    i płacic za usługi których (naprawdę) nie potrzebuje ?
    Dla mnie to jest dopiero śmieszne.

    BAH

  • 18. Data: 2002-03-04 17:11:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Powinny, bo jak zakładał, to 1 karta miała być bezpłatna przez 2 lata.
    > (oczywiście gwarancji nie było).
    No wiec o co sie pluc skoro nie bylo tego w umowie? =)

    > Wtedy było 16,5 %, była konkurencja,
    > lokowanie dawało większe profity.
    > karta była dodatkiem.
    > Obecnie utrzymywanie takiego konta generuje jedynie koszty.
    A poza LG, mBankiem i VW ile jeszcze wyliczysz bankow ktore oferuja za free
    konto i karte? Czy 11,88 zl rocznie to jest az tak duzo?

    > Smieszne jest postępowanie banku,
    > który przyciąga takich "smiesznych" ludzi do banku.
    > A zapłacą za to obecni klienci (i ew. nowy nabywca banku).
    To jest akcja marketingowa majaca na celu zdobyc klientow a nie zachlancow.

    > Jest zasada, że jak dają to brać, jak biją to uciekac.
    > Ludzie zachowują sie racjonalnie.
    Dziwne, ze niektorzy potrafia miec konta w bankach przez lata, mimo iz
    zmieniaja sie prowizje i zasady...

    > Uważasz, ze jak ktoś dostał 50 zł, to ma moralny obowiązek milczeć
    > i płacic za usługi których (naprawdę) nie potrzebuje ?
    > Dla mnie to jest dopiero śmieszne.
    Oczywiscie ze nie moze milczec, pod warunkiem, ze chce byc PRAWDZIWYM
    klientem banku.

    --

    m...@m...net

  • 19. Data: 2002-03-04 17:36:00
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Jak marketingpowcy glupi to maja za swoje.

    Nio trudno. Nie ma ludzi idealnych, a tym bardziej banku i kont.

    --

    m...@m...net

  • 20. Data: 2002-03-04 17:38:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>