  • Data: 2022-11-25 22:05:10
    Temat: Kredyt odnawialny walutowy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostaję często propozycje kredytu czy limitu odnawialnego
    w rachunku firmowym w PLN - z jakąś prowizją jednorazową i potem
    odsetki od rzeczywistego zadłużenia wibor plus coś tam.
    Ponieważ zarabiam w euro, to torpeduję te produkty,
    ale ostatnio próbowałem dowiedzieć się czy możliwy jest kredyt
    taki odnawialny do rachunku w euro i że interesowało by mnie
    oprocentowanie wg Euribor1M.
    I nikt nie odmawia, tylko rozmówcy milkną, a nawet jak próbuję
    się czegoś dowiedzieć, to nie odpowiadają na maile/sms i nie odbierają
    telefonów.
    Czy taki produkt i rozmowa o tym zabija? Czy nie ma tego nikt w ofercie
    i głupio sie przyznać?