  • Data: 2022-11-26 09:55:29
    Temat: Re: Kredyt odnawialny walutowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 26 listopada 2022 o 08:40:09 UTC+1 cef napisał(a):

    > Akurat tego nie rozumiem dlaczego mieli by nie zrobić.
    > Zgarną prowizję nawet jak nic nie wezmę z tej kwoty postawionej do
    > dyspozycji.
    > Gdybym coś wziął, to zarobią powyżej stawki euribor1M.
    > Czyżby koszt pozyskania i postawienia do dyspozycji
    > waluty był jednak znacznie wyższy?
    > Czy bardziej - produkt z nikłym zainteresowaniem ze strony klienta
    > i dlatego go nie oferują. A jakoś bez problemu mogę wziąć laesing
    > wg euribor1M.

    Lizing to co inbego - jest to jednak wykorzystany kredyt.

    W sumie zawsze się zastanawiałem, jaki to koszt dla banku udzielić kredytu
    odnawialnego - czy to "w koncie" czy na KK.
    KK oczywiście bez żadnych opłat, KO też są takie oferty (bez prowizji).
    Samego udzielenia - bo to, ile odsetek na KK z kredytu wykorzystanego mi umarzają to
    mogę policzyć ;>
    I przyjąć, że powiedzmy trochę mniej niż połowa to rzeczywisty koszt banku.