  • 1. Data: 2005-07-26 23:03:00
    Temat: Jak tanio przekazac pieniadze
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    Jak tanio przekazac pieniadze np. 5000 zl do miasta oddalonego o 300 km od
    miejsca nadania?
    Pzekaz musi byc dostarczony do drzwi odbiorcy.

    Wiem ze przelewm byloby najlepiej ale
    odbiorca jest starsza chora osoba, ktora nie wychodzi z mieszkania.

    RakS

  • 2. Data: 2005-07-26 23:46:51
    Temat: Re: Jak tanio przekazac pieniadze
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    >
    > Wiem ze przelewm byloby najlepiej ale
    > odbiorca jest starsza chora osoba, ktora nie wychodzi z mieszkania.
    Poczta Polska
    koszt 54,70

  • 3. Data: 2005-07-27 00:00:25
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    .
    > Poczta Polska
    > koszt 54,70

    A nie ma nic tanszego???

  • 4. Data: 2005-07-27 00:38:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zdzislaw wrote:

    > Poczta Polska
    > koszt 54,70

    Ile wzięłoby servisco za dostarczenie małej przysłki ubezpieczonej na 5 tys?