  • 11. Data: 2002-03-02 12:39:58
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy i wojsko
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 28 Feb 2002 20:53:02 +0100, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> wrote:

    >Nie słyszałem. Jest to efekt przepisu w myśl którego przez czas wojowania
    >nie spłacasz kredytu a co gorsza bank nie może doliczać odsetek.

    CHYBA, ŻE UMOWA MÓWI INACZEJ!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-03-02 14:38:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    DVD_multiregion wrote:

    > Ja mam kredyt w BPHPBK i nikt mnie o książeczkę wojskową podczas
    > udzielania nie pytał. Nawet nie wiem gdzie takową posiadam.

    Przypomnisz sobie przy okazji najbliższego przemeldowywania się:-) No
    chyba, że jesteś już bardzo stary.

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-03-04 16:42:59
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    KitE pisze:

    >witam,
    >chcialbym zaciagnac kredyt mieszkaniowy jednak posiadam nieuregulowany
    >stosunek do sl. wojskowej.

    Mi udalo sie wziac taki kredyt w pko bp, ale musialem znalezc
    poreczyciela (po uregulowaniu stostnku do sluzby poreczyciel zostanie
    zwolniony z poreczenia)

  • 14. Data: 2002-03-05 15:57:01
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    "KitE" <k...@v...pl> wrote in message news:a5o4n7$t2q$1@news.tpi.pl...
    > "blower" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > -- ciach --
    >
    > pewnie, ze mi zalezy ;-)
    > jestem w podbramkowej sytuacji bo jak nie zalatwie tego kredytu to mi
    fajne
    > mieszkanie przepadnie
    > panowie ... wielkie dzieki za pomoc
    > KitE

    sorki, ze dopiero dzisiaj, kolega bral kredyt w GE Banku w Lodzi

    blower
    ps
    to chyba duzo zalezy od tego ktory kredyt przyznaje, ale jak widzisz
    mozliwosc jest

  • 15. Data: 2002-03-05 15:57:40
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message

    > Czy to aby nie jest sprzeczne z prawem (Ustawa o obowiązku obronnym...)
    >
    > --

    A to juz nie bol glowy bioracego kredyt.

    blower

  • 16. Data: 2002-03-05 16:00:57
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    > blower
    > ps
    > to chyba duzo zalezy od tego ktory kredyt przyznaje, ale jak widzisz
    > mozliwosc jest

    za szybko stukam (szybciej niz mysle :-) )
    powinno byc

    to chyba duzo zalezy od tego KTO kredyt przyznaje,

  • 17. Data: 2002-03-05 16:02:47
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    i jeszcze jeden link

    http://epieniadze.onet.pl/GE_Bank/