  • 1. Data: 2002-02-28 14:02:40
    Temat: Fortis e-pakiet
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy ten glupi bank bedzie cos rozwijal ten produkt??? Bo troche niepowazni
    sa.
    Najpierw po prasie i na stronach daja, ze po pol roku daja chargowke, a
    teraz rakiem sie wycofali - ze bedzie i powiadomimy.
    W tym momencie troche badziewne to jest bez zadnej VC (nawet debetowej....).
    Bu, a jak tak nie wiem czemu libilem ten bank...

  • 2. Data: 2002-02-28 21:51:22
    Temat: Re: Fortis e-pakiet
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Czy ten glupi bank bedzie cos rozwijal ten produkt??? Bo troche niepowazni
    > sa.

    Daj im ochłanac, Nigdy tyle ludkow jeszcze nie otworzylo tam rachunku, co po
    wprowadzeniu e-pakietu. Musieli sobie sami zafundowac zimny prysznic w postaci 100%
    podwyzki opłat, poniewaz braklo mocy przerobowych.
    Moze by tak Fortiskowi ulzyc i samemu wycofac pieniadze, 8PLN/mies. za samo
    prowadzenie to troche sporo. Trzeba przyznac ze aspiracje maja wysokie...

    Sci

  • 3. Data: 2002-02-28 22:13:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Moze by tak Fortiskowi ulzyc i samemu wycofac pieniadze, 8PLN/mies. za
    samo prowadzenie to troche sporo. Trzeba przyznac ze aspiracje maja

    Glupi sporo kasy na lokacie wlozylem i do czerwca i tak jestem przyblokowany
    :)