  • 1. Data: 2002-02-28 14:17:26
    Temat: Kredyt mieszkaniowy i wojsko
    Od: "KitE" <k...@v...pl>

    witam,
    chcialbym zaciagnac kredyt mieszkaniowy jednak posiadam nieuregulowany
    stosunek do sl. wojskowej.
    pytalem w kilku bankach i wszedzie to samo - zdolnosc kredytowa jest ...
    tylko to wojsko :(
    czy istnieje bank, ktory udzielajac kredyt nie zwraca uwagi na w/w warunek?
    pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    KitE

  • 2. Data: 2002-02-28 19:53:02
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy i wojsko
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "KitE" <k...@v...pl> writes:

> [...]
    > tylko to wojsko :(
    > czy istnieje bank, ktory udzielajac kredyt nie zwraca uwagi na w/w warunek?

    Nie słyszałem. Jest to efekt przepisu w myśl którego przez czas wojowania
    nie spłacasz kredytu a co gorsza bank nie może doliczać odsetek.

    Sposobem na obejście tego ograniczenie może być wzięcie kredytu do spółki
    z kimś nie mającym tego problemu (rodzice?, żona/dziewczyna?, ...).

    --
    ( Marcin Kasperski | Most of the bad things that can happen to a project )
    ( http://www.mk.w.pl | are the result of miscommunication. (Booch) )

  • 3. Data: 2002-03-01 13:14:13
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    jest taka mozliwosc chyba w GE banku.
    (jak ci zalezy na 100 % to potwierdze ale w poniedzialek)

    znajomy ktory bral tam kredyt i tez nie mial uregulowanego woja,
    musial zalozyc u nich lokate (6 * miesieczna rata, 6 bo student, ale
    pracujacy) na wypadek gdyby go wzieli, to oni beda z tej lokaty sciagac.

    blower

  • 4. Data: 2002-03-01 13:16:11
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "blower" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > musial zalozyc u nich lokate (6 * miesieczna rata, 6 bo student, ale
    > pracujacy) na wypadek gdyby go wzieli, to oni beda z tej lokaty sciagac.

    Czy to aby nie jest sprzeczne z prawem (Ustawa o obowiązku obronnym...)

    --
    ( Marcin Kasperski | A complex system designed from scratch never works )
    ( http://www.mk.w.pl | and cannot be patched to make it work. (Booch) )

  • 5. Data: 2002-03-01 14:54:15
    Od: "KitE" <k...@v...pl>

    "blower" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > jest taka mozliwosc chyba w GE banku.
    > (jak ci zalezy na 100 % to potwierdze ale w poniedzialek)
    -- ciach --

    pewnie, ze mi zalezy ;-)
    jestem w podbramkowej sytuacji bo jak nie zalatwie tego kredytu to mi fajne
    mieszkanie przepadnie
    panowie ... wielkie dzieki za pomoc
    KitE

  • 6. Data: 2002-03-01 21:09:50
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko to wojsko :(
    > czy istnieje bank, ktory udzielajac kredyt nie zwraca uwagi na w/w warunek?

    Jeśli możesz wciągnąć np. rodziców do umowy kredytowej to PKO BP.

    TM

  • 7. Data: 2002-03-01 21:18:42
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On 1 Mar 2002 t...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    sri ze odpowiadam nie bezposrednio ale tamten post mi sie
    gdzies juz zgubil.
    ja np. mam kategorie "D", ale w Banku Slaskim przy
    wypelnianiu formularzy moglem wpisac cokolwiek, nawet E,
    nie sprawdzili mnie do dzis... Takze proponuje do Banku
    Slaskiego i podajesz ze masz "D" :)) Aha, w BZWBK jak
    zalatwialem KK, tez podalem "D" i tez nie sprawdzili
    stanu z ksiazeczka wojskowa. Wiec mozna naklamac i dostac
    kredyt.
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 8. Data: 2002-03-01 21:29:39
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    KitE wrote:

    > chcialbym zaciagnac kredyt mieszkaniowy jednak posiadam nieuregulowany
    > stosunek do sl. wojskowej.

    Ja mam kredyt w BPHPBK i nikt mnie o książeczkę wojskową podczas
    udzielania nie pytał. Nawet nie wiem gdzie takową posiadam. Może tobie
    się też uda?
    M.Dudek
    Najnowsze DVD Pioneer - czytają
    wszystko oprócz kartki papieru!
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ===============================

  • 9. Data: 2002-03-02 01:21:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> writes:

> [...]
    > zalatwialem KK, tez podalem "D" i tez nie sprawdzili
    > stanu z ksiazeczka wojskowa. Wiec mozna naklamac i dostac

    Drobnym problemem jest to, że wykrycie się takiego (lub podobnego)
    kłamstwa upoważnia bank do natychmiastowego wypowiedzenia umowy
    kredytowej i żądania natychmiastowej spłaty całej należności.

    --
    ( Marcin Kasperski | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na )
    ( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin) )

  • 10. Data: 2002-03-02 07:48:28
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On 2 Mar 2002, Marcin Kasperski wrote:

    >Drobnym problemem jest to, że wykrycie się takiego (lub
    >podobnego) kłamstwa upoważnia bank do natychmiastowego
    >wypowiedzenia umowy kredytowej i żądania natychmiastowej
    >spłaty całej należności.

    To nie ulega watpliwosci, ale nie zmienia to faktu, ze
    BSK i BZWBK tych danych po prostu nie sprawdza. Klopot
    moglby sie pojawic, gdyby ktos mial A i bilecik, podal
    ze ma D, zaciagnal kredyt i poszedl do woja. W przypadku
    gdy studiuje, to przez caly ten okres sprawa moglaby zostac
    nie wykryta.
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't