  • 1. Data: 2002-02-28 14:15:07
    Temat: muzyczka z infolinii inteligo?
    Od: "Michal Jasinski" <f...@f...pl>

    kto zna wykonawce piosenki ktora slychac podczas oczekiwania na polaczenie z
    konsulatantem na infolinii inteligo?
    lub ma ja w mp3?:)

    ostatnio sluchalem jej dosc czesto.. i zaczela mi sie podobac;)

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-28 14:28:26
    Temat: Re: muzyczka z infolinii inteligo?
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Jak chcesz to ci ja wysle na maila

  • 3. Data: 2002-02-28 14:39:50
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > ostatnio sluchalem jej dosc czesto.. i zaczela mi sie podobac;)

    To numer na 0-800. Mozesz sluchac za darmo i kiedy chcesz!!!

  • 4. Data: 2002-02-28 14:52:33
    Od: "Skalar" <a...@a...krakow.pl>

    > kto zna wykonawce piosenki ktora slychac podczas oczekiwania na polaczenie
    > konsulatantem na infolinii inteligo?
    > lub ma ja w mp3?:)

    Wykonawcy nie znam, mp3 nie mam ale z tego co wiem pochodzi ona z filmu
    "Plaża" z boskim Leanardo di Caprio ;-)

    > ostatnio sluchalem jej dosc czesto.. i zaczela mi sie podobac;)

    IMO też nie jest zla.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 5. Data: 2002-02-28 15:31:36
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Użytkownik "Michal Jasinski" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > kto zna wykonawce piosenki ktora slychac podczas oczekiwania na polaczenie
    > konsulatantem na infolinii inteligo?
    > lub ma ja w mp3?:)
    >
    > ostatnio sluchalem jej dosc czesto.. i zaczela mi sie podobac;)

    Inzynier (Mamon)? Podoba mu sie to, co slyszy kilka razy ? : )

    MichalL

  • 6. Data: 2002-02-28 16:37:26
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Michal Jasinski wrote:

    > kto zna wykonawce piosenki ktora slychac podczas oczekiwania na polaczenie z
    > konsulatantem na infolinii inteligo?

    i co, jeszcze nie zapytales konsultanta ?:)

  • 7. Data: 2002-02-28 17:22:22
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    > kto zna wykonawce piosenki ktora slychac podczas oczekiwania na polaczenie
    > konsulatantem na infolinii inteligo?
    > lub ma ja w mp3?:)

    Jest to kawałek Sugar Ray o tytule "Spinning Away".
    Jeżeli są chętni, to wrzucę "to" na serwerek (.mp3)...

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 8. Data: 2002-03-01 06:23:14
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Jest to kawałek Sugar Ray o tytule "Spinning Away".
    > Jeżeli są chętni, to wrzucę "to" na serwerek (.mp3)...

    WRZUCAJ

  • 9. Data: 2002-03-01 13:35:53
    Temat: Re: muzyczka z infolinii inteligo do pobrania!
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > WRZUCAJ

    OK!

    plik do pobrania tutaj (6,18 MB - jakość 192 kb/s):

    http://kozik.and.pl/mp3/inteligo.php?id=inteligo_mp3

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 10. Data: 2002-03-01 14:18:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marek Kozik wrote:

    > plik do pobrania tutaj (6,18 MB - jakość 192 kb/s):
    >
    > http://kozik.and.pl/mp3/inteligo.php?id=inteligo_mp3

    tomeks@moon:~$ wget http://kozik.and.pl/mp3/inteligo_cc.mp3
    --15:16:00-- http://kozik.and.pl:80/mp3/inteligo_cc.mp3
    => `inteligo_cc.mp3'
    Connecting to w3c.bv.pl:8080... connected!
    Proxy request sent, awaiting response... 404 Not Found
    15:16:01 ERROR 404: Not Found.

    You have new mail in /var/spool/mail/tomeks
    tomeks@moon:~$ wget http://kozik.and.pl/mp3/inteligo.php?id=inteligo_mp3
    --15:17:10-- http://kozik.and.pl:80/mp3/inteligo.php?id=inteligo_
    15:17:10 ERROR 404: Not Found.

    :-(((