  • 1. Data: 2002-02-28 14:25:40
    Temat: odsetki
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    Witam wszystkich
    Jak wiadomo mbank dokonał pierwszej kapitalizacji lokat
    przeciwpoprzeczkowych, co zrobiłem?
    obliczyłem i się nie zgadza, czy ktoś wie dokładnie jak takowe odsetki się
    nalicza?

  • 2. Data: 2002-02-28 14:47:47
    Temat: Re: odsetki
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Bolek" <b...@h...com> wrote in message
> [...]
    > przeciwpoprzeczkowych, co zrobiłem?
    > obliczyłem i się nie zgadza, czy ktoś wie dokładnie jak takowe odsetki się

    <ilość dni w okresie kapitalizacji> * <Kwota Lokaty> * 0,1160 / 365

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-28 15:09:52
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Bolek" <b...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciwpoprzeczkowych, co zrobiłem?
    > obliczyłem i się nie zgadza, czy ktoś wie dokładnie jak takowe odsetki się

    Zgadza sie bo ja sobie liczylem i wszystko ok. (co do grosza! :))
    Sposob liczenia: kwota lokaty*ilosc dni lokaty*oproc. lokaty/365
    -tylko uwazaj z dniami bo to roznie 91, 90 albo 92 w zaleznosci kiedy
    zalozyles. W zwyklym excelu mozesz policzyc wstawiajac date zalozenia lokaty
    i wyplaty odsetek biorac roznice pomiedzy tymi dwoma wartosciami -mBank
    liczy w ten sam sposob ilosc dni.
    Pozdrawiam Wall.

  • 4. Data: 2002-02-28 15:33:02
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    No to co innego, ja liczyłem: kwota lokaty * % / 4, (przy czym dlatego 4 bo
    mam 90 dni a przecież w ten sposób "wisi" 5 dni)

  • 5. Data: 2002-02-28 16:19:00
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > No to co innego, ja liczyłem: kwota lokaty * % / 4, (przy czym dlatego 4
    bo
    > mam 90 dni a przecież w ten sposób "wisi" 5 dni)

    Co ma wisieć nie utonie :))).
    Pozdrawiam Wall.