  • 1. Data: 2006-11-24 18:37:10
    Temat: Kredyt hipoteczny - wypłata środków z PKO SA do Inteligo.
    Od: sdr <ordures@_wytnij_to_tlen.pl>

    Witam,

    Sytuacja wygląda następująco - w tym tygodniu podpisałem akt notarialny
    (jako kupujący), w którym to zostało zapisane, że pozostała kwota
    należności za mieszkanie ma wpłynąć na konto zbywcy nieruchomości w
    najpóźniej do 27go listopada (poniedziałek).
    Właściciel mieszkania posiada rachunek w banku Inteligo, kredyt ma
    wypłacić PKO SA.

    Z mojej winy, zapomniałem dzisiaj wysłać faks do banku z informacją o
    podpisaniu aktu notarialnego. Teraz pytania...

    Jak długo trwa przelew takiej kwoty, z PKO SA do Inteligo?
    Czy jeśli zadzwonię do banku wypłacającego i wyślę im faks w
    poniedziałek z samego rana, to czy jest szansa że pieniądze te na
    rachunku w Ineligo znajdą się tego samego dnia?
    Czy taki przelew z banku, a nie np. z mojego konta osobistego jest
    traktowany jakoś specjalnie, tzn. może szybciej jest to załatwiane, czy
    priorytet przelewu jest taki sam? (o ile w ogóle istnieje takie coś jak
    priorytet przelewu)

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi, trzęsę teraz portkami i nie wiem
    na ile słusznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał