  • 1. Data: 2007-09-17 20:21:49
    Temat: Pekao S.A. - Maestro
    Od: "Konerad" <d...@k...chip.pl>

    Czy ktos wie ile maksymalnie moge pobrac z bankomatu na karte Pekao ?
    Nigdy nie brałem wiecej niz 500 zł.

  • 2. Data: 2007-09-17 20:25:30
    Temat: Re: Pekao S.A. - Maestro
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:46eee1d7$1@news.home.net.pl, *Konerad* wrote:
    > Czy ktos wie ile maksymalnie moge pobrac z bankomatu na karte Pekao ?
    > Nigdy nie brałem wiecej niz 500 zł.

    Kiedys byl to 1000zl.
    Ale jak ostatnio bylem w tym banku to cos mi sie w oczy rzucilo ze podniesli
    do 3 tys zl - chyba chca sie pozbyc klientow stojacych w kolejkach zeby
    wyplacic ciut wiecej niz ten groszowy tysiaczek ;-)
    Moim zdaniem zmiana na plus.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-09-17 20:30:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fcmnti$q2j$1@atlantis.news.tpi.pl, *darnok* wrote:

    > Ale jak ostatnio bylem w tym banku to cos mi sie w oczy rzucilo ze
    > podniesli do 3 tys zl - chyba chca sie pozbyc klientow stojacych w

    i nawet na stronach znalazlem ze to 3 kafle teraz sa :)
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s5.xml?/sid=31/
    lang=PL/907166-951057-71079

  • 4. Data: 2007-09-17 21:20:52
    Od: "Konerad" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fcmo6g$quk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i nawet na stronach znalazlem ze to 3 kafle teraz sa :)
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s5.xml?/sid=31/
    lang=PL/907166-951057-71079

    Dzieki.
    Ja słabo szukałem