  • 1. Data: 2007-09-17 20:02:01
    Temat: Relamacja w Lukasie
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Witam
    Właśnie zadzwoniłem na infolinię Lukasa chcąc złożyć reklamację.

    Telefonistka powiedziała że są 2 metody:

    1) przez obsługę klienta i musi mnie gdzieś przełączyć - ale to już pan musi
    mieć ułożoną treść reklamacji

    lub

    2) przez pocztę z poziomu konta.

    Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    z człowiekiem

    dzieki pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-17 21:43:48
    Temat: Re: Relamacja w Lukasie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 22:02:01 +0200, "Michał R." <m...@s...pl>
    wrote:

    >Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    >wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    >z człowiekiem

    Nie jest. Jedyna droga, która jest 'mocna' to pisemna reklamacja z
    potwierdzeniem przyjęcia tejże na kopii.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-09-18 10:37:43
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    To pewnie zależy od tego co konkretnie reklamujesz - ewidentny błąd czy też
    nie. I przesadzała z tą ułożoną treścią reklamacji - kiedyś miałem podwójne
    obciążenia za płatności kartami/wypłaty z bankomatów. Telefon, krótka rozmowa
    z konsultantem, przyznali rację, chyba nawet tego samego dnia sprawa była
    wyjaśniona. Nie korzystałem z opcji poczty wewnętrznej.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2007-09-18 13:23:25
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > z konsultantem, przyznali rację, chyba nawet tego samego dnia sprawa była
    > wyjaśniona. Nie korzystałem z opcji poczty wewnętrznej.

    mailem tez sie da. zglosilem niesluszne obciazenie z tytulu wyplaty z
    bankomatu euronetu w placowce przy Hali Mirowskiej, po godzinie oddali.

  • 5. Data: 2007-09-18 18:14:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    wrote:

> [...]
    >wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał

    aż za poważnie. Ja na każdy list elektroniczny w sprawie, której
    dotyczyła reklamacja dostawałem pisemną odpowiedź pocztą z trąbką.

    --
    Jarek Andrzejewski