eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2005-08-01 18:35:27
    Temat: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Mam prośbę do osób które mają umowę z Polcardem na akceptację kart.
    Zdarzyła mi się dziwna sprawa - miesiąc temu kupiłem ubezpieczenie i
    zapłaciłem za nie kartą. Minął miesiąc, blokada jest a rozliczenia nie ma.
    Dzwonił do mnie agent ubezpieczeniowy u którego kupiłem to ubezpieczenie. I
    tu jest problem: powiedziałem że ma dzwonić do Polcardu w sprawie tej
    transakcji, a ten biedak na to "a do kogo mam dzwonić?". Technika go
    przerosła ;-)
    Jeżeli ktoś zna procedury Polcardu w takim przypadku że była autoryzacja a
    merchant nie dostał pieniędzy to proszę o radę co ma zrobić, żeby pieniądze
    dostać. Mnie z kolei zależy żeby towarzystwo ubezpieczeniowe w razie szkody
    nie kwestionowało istnienia ubezpieczenia.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.



  • 2. Data: 2005-08-01 20:10:32
    Temat: Re: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
    Od: "Mario" <m...@b...pl>


    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dclq1k$74g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam prośbę do osób które mają umowę z Polcardem na akceptację kart.
    > Zdarzyła mi się dziwna sprawa - miesiąc temu kupiłem ubezpieczenie i
    > zapłaciłem za nie kartą. Minął miesiąc, blokada jest a rozliczenia nie ma.
    > Dzwonił do mnie agent ubezpieczeniowy u którego kupiłem to ubezpieczenie.
    > I tu jest problem: powiedziałem że ma dzwonić do Polcardu w sprawie tej
    > transakcji, a ten biedak na to "a do kogo mam dzwonić?". Technika go
    > przerosła ;-)
    > Jeżeli ktoś zna procedury Polcardu w takim przypadku że była autoryzacja a
    > merchant nie dostał pieniędzy to proszę o radę co ma zrobić, żeby
    > pieniądze dostać. Mnie z kolei zależy żeby towarzystwo ubezpieczeniowe w
    > razie szkody nie kwestionowało istnienia ubezpieczenia.

    niech gosc zadzwoni na 5153000 i wszystko mu powiedza co i jak.

    Pozdrawiam
    mario



  • 3. Data: 2005-08-01 22:14:49
    Temat: Re: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
    Od: "flash" <f...@W...pl>


    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dclq1k$74g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam prośbę do osób które mają umowę z Polcardem na akceptację kart.
    > Zdarzyła mi się dziwna sprawa - miesiąc temu kupiłem ubezpieczenie i
    > zapłaciłem za nie kartą. Minął miesiąc, blokada jest a rozliczenia nie ma.
    > Dzwonił do mnie agent ubezpieczeniowy u którego kupiłem to ubezpieczenie.
    I
    > tu jest problem: powiedziałem że ma dzwonić do Polcardu w sprawie tej
    > transakcji, a ten biedak na to "a do kogo mam dzwonić?". Technika go
    > przerosła ;-)
    > Jeżeli ktoś zna procedury Polcardu w takim przypadku że była autoryzacja a
    > merchant nie dostał pieniędzy to proszę o radę co ma zrobić, żeby
    pieniądze
    > dostać. Mnie z kolei zależy żeby towarzystwo ubezpieczeniowe w razie
    szkody
    > nie kwestionowało istnienia ubezpieczenia.
    >
    > pozdrawiam,
    > Bogdan B.

    Witam!



    Co do ubezpieczenia, do dowodem jego zawarcia jest umowa, a więc nic więcej
    nie powinno interesować ubezpieczonego, i wrazie zajścia zdarzenia
    ubezpieczeniowego, bez żadnych problemów można udowodnić zawarcie
    niniejszego stosunku prawnego.

    Co do płatności, to jeżeli masz potwierdzenie z terminala o dokonaniu
    płatności, to znaczy że dokonałeś wszelkich formalności w kwestii wykonania
    swoich obowiązkó wobec ubezpieczyciela, i nic więcej nie powinno Ciebie
    interesować. To powinno być w kwestii firmy ubezpieczeniowej załatwienie tej
    sprawy, i nie powinni nawet zawracać klientowi głowy.



    Pozdrawiam flash83





  • 4. Data: 2005-08-02 16:06:09
    Temat: Re: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    flash wrote:
    >
    > Co do płatności, to jeżeli masz potwierdzenie z terminala o dokonaniu
    > płatności, to znaczy że dokonałeś wszelkich formalności w kwestii
    > wykonania swoich obowiązkó wobec ubezpieczyciela, i nic więcej nie
    > powinno Ciebie interesować.

    Blokada była, ale rozliczenia nie ma. Ergo Hestia twierdzi że moja polisa
    jest nieopłacona. Jeżeli dojdzie do szkody, będę musiał się z nimi użerać w
    sądzie a w dodatku istnieje ryzyko że sąd im przyzna rację.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1