  • 1. Data: 2005-08-01 20:50:29
    Temat: [PZ] MPWiK uruchomilo PZ
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    No nareszcie - MPWiK w W-wie jako ostatnia instytucja, ktorej trzeba
    placic rozne kwoty wg faktur uruchomila płatności Poleceniem Zapłaty.

    Zdopingowało mnie to do wystąpienia o uruchomienie PZ nie tylko dla
    MPWiK ale i przeniesienie tych PZ ktore mam w Fortisie - Fortis chwalę
    za brak podstępnych opłat (tylko 7 zl + 1 zl za VE) ale oplaty 2 zl za
    wykonanie jednego PZ im nie daruję.
    To najdrozszy bank jesli chodzi o PZ - żaden nie bierze więcej a
    większość robi PZ darmo.
    Koniec, nie bedzie Fortis zarabial na moich PZ
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-08-02 08:19:15
    Temat: Re: [PZ] MPWiK uruchomilo PZ
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No nareszcie - MPWiK w W-wie jako ostatnia instytucja, ktorej trzeba
    > placic rozne kwoty wg faktur uruchomila płatności Poleceniem Zapłaty.

    Prąd, gaz, śmieci, podatek od nieruchomości?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-08-02 08:21:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret wrote:[..]

    > Prąd,
    stoen - już dawno
    gaz,
    gazwonia warszawska - można
    śmieci,
    - nie wiem
    podatek od nieruchomości?
    Nie płacisz go wg faktur :-P
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 4. Data: 2005-08-02 08:26:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > podatek od nieruchomości?
    > Nie płacisz go wg faktur :-P

    Faktycznie, "lekko" się zapędziłem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2005-08-02 17:37:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > stoen - już dawno
    > gaz,
    > gazwonia warszawska - można
    > śmieci,

    smieci to stala kwota co kwartal, solid security rowniez

    > - nie wiem
    > podatek od nieruchomości?
    > Nie płacisz go wg faktur :-P

    na jego wysokosc trzeba raz do roku poczekac
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-08-02 18:12:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2005 19:37:16 +0200,
    osoba podpisana: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisała:
    [...]
    > smieci to stala kwota co kwartal, solid security rowniez
    To zależy od stosunków własnościowo/administracyjnych w budynku.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 7. Data: 2005-08-07 13:53:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > stoen - już dawno
    > gaz,
    > gazwonia warszawska - można

    A ile sie czeka na uruchomienie... w moim przypadku trwalo to ok 3 m-cy.
    Dodam, ze nic z tym nie robilem poza wyslaniem do gazowni. Pierwsze
    obciazenie chyba cos im nie wyszlo bo chcieli pobrac 0,00 PLN ;). Kurcze...
    moze odwolac... chyba jeszcze nie minelo 30 dni ;).

    Maciej