  • 1. Data: 2005-08-01 18:35:00
    Temat: BPH znowu :) - pierwszy wyciąg z karty w promocji 116 dni bez odsetek
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    w skrócie

    promocja 116 dni bez odsetek polega na tym, że za zakupu z pierwszego okresu
    rozliczeniowego płacimy dopiero w terminie płatności 3 okresu
    rozliczeniowego.

    Zgadnijcie jaka data jest na wyciągu, jeżeli okres rozliczeniowy trwa od
    26.06 do 25.07 ?

    ..
    ..
    ..
    ..
    ..

    no tak - logika wskazuje, że powinno być 116 od dnia 26.06 ....

    ale na wyciągu jest 18.08 :))
    Pani w infolinii próbował coś "kręcić" o tym, że przecież kwota minimalna
    jest 0 zł ... ale generalnie doszliśmy do tego, że wyciąg został wydrukowany
    błędnie

    ale wyciągiem mam się nie przejmowac i zapłacić wskazaną kwotę zgodnie z
    terminem trzeciego wyciągu, czyli ok. 20 października

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-08-01 20:00:21
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    troche nie wyjasnili Ci tej oferty, albo nie zrozumiales.
    Bylo o tym na grupie i to jest tak
    nie masz odsetek do 116 dni od transakcji bezgotowkowych, natomiast od
    gotowkowych masz caly czas, a co wiecej na koniec kazdego miesiaca placisz
    tzw kwote minimalna tj bodajze 10% zadluzenia.
    Ale odsetek Ci nie naliczaja.
    zatem lepiej zaplac to co jest na wyciagu, bo bodajze bph zglasza swoje
    karty do bik, a anstpenym razem czytaj uwaznie umowy.

    Pozdrawiam
    KK

  • 3. Data: 2005-08-01 20:07:20
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    plusz wrote:

    > no tak - logika wskazuje, ?e powinno byae 116 od dnia 26.06 ....
    >
    > ale na wyci?gu jest 18.08 :))
    > Pani w infolinii próbowa? co? "kr?ciae" o tym, ?e przecie? kwota minimalna
    > jest 0 z? ... ale generalnie doszli?my do tego, ?e wyci?g zosta? wydrukowany
    > b??dnie
    >
    > ale wyci?giem mam si? nie przejmowac i zap?aciae wskazan? kwot? zgodnie z
    > terminem trzeciego wyci?gu, czyli ok. 20 pa 1/4 dziernika

    coz...

    kiedy czlowiek z pieniedzmi spotka czlowieka z doswiadczeniem, czlowiek
    z doswiadczeniem zdobywa pieniadze a czlowiek z pieniedzmi zdobywa
    doswiadczenie...

    czytaj regulaminy

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 4. Data: 2005-08-01 20:28:59
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dclvdv$h4g$1@news.lublin.pl,
    niejaki(a): Jacek z adresu <j...@-...devguide.net> napisal(a):

    >....doswiadczenie...
    >
    > czytaj regulaminy

    znowu dwóch wyuczonych doswiadczonych grupowiczów sie wypowiedzialo ...
    i pewnie zaden nie wie do czego sluzy karta, bo takowej nigdy nie posiadali

    otóz drodzy koledzy

    oswiadczam, ze bardzo szczególowo analizuje wszelkiego rodzaju umowy i TOiP
    i to co mam na wyciagu jest bledem.
    potwierdzil to bank

    i ja splacam 20 pazdziernika zadluzenie, które mam za okres 26.06 - 25.07 -
    mam to w umowie i potwierdza to bank

    a wiec jezeli nie macie kompletnie o tym pojecia, to po prostu jedynie
    czytajcie grupe, nie wypowiadajcie sie
    mój post mial zwrócic jedynie grupowiczom uwage, jaka róznica jest pomiedzy
    wizerunkiem banku z reklamy, a panujacym tam balaganem

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 5. Data: 2005-08-01 20:31:05
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczeniowego.
    >
    > Zgadnijcie jaka data jest na wyciągu, jeżeli okres rozliczeniowy trwa od

    I o to właśnie chodzi w KK. Orżnąć klienta. I jeszcze Ci powiedzą że jesteś
    głupi bo nie czytasz regulaminu... Jeżeli tym razem Cię nie skasują to
    zrobią to przy najbliższej okazji. I sam sobie bedziesz winien niestety. Jak
    bierzesz samopał do ręki to w każdej chwili możesz sobie odstrzelić stope.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2005-08-01 20:34:37
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dclv0b$g6v$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): KaRoLa z adresu <c...@b...interia.ble.pl> napisał(a):

> [...]
    > zatem lepiej zaplac to co jest na wyciagu, bo bodajze bph zglasza
    > swoje karty do bik, a anstpenym razem czytaj uwaznie umowy.

    a koledze to odpiszę indywidualnie :) bo znowu nie czyta, a pisze i
    komentuje ....

    otóż o 116 dniach to pewni był mój post - odnosił się do różnicy z ulotki,
    reklamy i umowy
    poruszyłem też temat nie do końca precyzyjnego zapisu w umowie, oraz trzech
    różnych TOiP

    a co do transakcji gotówkowych, to ie należę do grupy osób, które kartą
    kredytową wypłacają kasę z bankomatu lub płacą na poczcie ....

    a gdyby kolega dobrze przeczytał co napisałem, to nie dawałby rady: "lepiej
    zaplac to co jest na wyciagu"
    ponieważ wyciąg jest wydrukowany błędnie i bank o tym wie
    poza tym wyciąg nie jest podstawą do płacenia, a jest nią umowa, której
    poświęciłem też dużo czasu

    a co do BIK, to proponuję chociaż raz poczytać sobie własny wyciąg z BIK (o
    ile w ogóle kolega korzystał z kredytów)

    ja swoje raporty śledzę od początku BIK co 6 miesięcy :) 1 tygodniowe
    opóźnienie nie powoduje zgłoszenia do BIK, a nawet jeśli to i tak klient ma
    status 0 za dany miesiąc (opóźnienie do 30 dni)

    BTW. kiedyś prognozowałem, że pewnego dnia Internet i grupy staną się
    miejscem, gdzie nie da się już uzyskać żadnej wiarygodnej bezpłatnej
    informacji, bo pytających i niewiedzących będzie więcej niż dostarczycieli
    informacji. Obawiam się, że ten dzień zbliża się wielkimi krokami....

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 7. Data: 2005-08-01 20:48:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > ale wyciągiem mam się nie przejmowac i zapłacić wskazaną kwotę
    > zgodnie z terminem trzeciego wyciągu, czyli ok. 20 października

    Troche mnie dziwi, ze kwota minimalna jest 0 zł. Bo oczekiwalbym, ze
    powinna ona byc rowna 29 zł, gdyz ta promocja nie obejmuje chyba
    zwolnienia z comiesiecznych splat minimalnych.

    marekz

  • 8. Data: 2005-08-01 21:09:16
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dcm0qm$rrs$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): gg z adresu <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > skasują to zrobią to przy najbliższej okazji. I sam sobie bedziesz
    > winien niestety. Jak bierzesz samopał do ręki to w każdej chwili

    już ktoś kiedyś poruszał temat "po co ci karta"

    otóż ośwadczam, że w pierwszych dniach lipca wydałem prawie cały limit
    (zostawiłem sobie 300 zł, aby móc wykonać po 4 operacje w każdym kolejnym
    miesiącu)

    Te pieniądze, które mógłbym zapłacić w kasie, a zapłacił Bank (zaleta karty)
    zainwestowałem w DWS obligacji USD, DWS akcji i DWS Stabilnego wzrostu i ma
    na dzień dzisiejszy jakieś 3% zysku - za miesiąc ! dodam, że pokryłoby to
    opłatę za kartę moją i współwłaściciela
    a jeszcze jakieś 80 dni pieniędzy do banku wpłacać nie muszę
    dodam jeszcze, że na tyle dobrze przeanalizowałem regulaminy, że nie
    zapłaciłem żadnych opłat 2,5 zł za brak transakcji lub 0,1% za obsługę
    zadłużenia

    więc niech nikt więcej mi nie mówi, że karta się nie opłaca - a szczególnie,
    jeżeli dostajemy kasę za darmo na 116 dni

    oczywiście cały czas mam swoją złotą rybkę mBanku, którą reguluję opłaty za
    codzienne potrzeby, typu chleb, domeny internetowe, komórka itp :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 9. Data: 2005-08-01 21:11:11
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dcm1rl$1om$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): MarekZ z adresu <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Troche mnie dziwi, ze kwota minimalna jest 0 zł. Bo oczekiwalbym, ze
    > powinna ona byc rowna 29 zł, gdyz ta promocja nie obejmuje chyba
    > zwolnienia z comiesiecznych splat minimalnych.

    zgadza się...

    ale wystarczy, że promocja wydłuża okres rozliczeniowy, więc nie musi
    zwalniać ze spłat

    w każdym razie, jak już pisałem, ten bank dostarcza więcej emocji niż kiedyś
    Citi :)))

    niestety po 116 dniach się chyba pożegnam, mimo, że ładny ten mastercard i
    punkty premium club nalicza

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 10. Data: 2005-08-01 21:14:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42ee8b8d$1$15464$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > w każdym razie, jak już pisałem, ten bank dostarcza więcej emocji
    > niż kiedyś Citi :)))

    Eeee, do Citiego, to chyba mu jeszcze troche brakuje, glownie tych
    dzwoniacych i narzucajacych sie oraz opowiadajacych androny
    "konsultantow".

    > niestety po 116 dniach się chyba pożegnam, mimo, że ładny ten
    > mastercard i punkty premium club nalicza

    Nie widze przeciwskazan, zeby sie pozegnac dopiero po 10 miesiacach.
    Chyba, ze wykrecisz sobie limit na darmowe wznowienie, to w sumie co
    wtedy szkodzi obie zostawic? Bo w sumie to jest raczej nienajgorsza
    karta jak na polskie warunki. Tylko wkurzajacy jest platny dostep
    internetowy. Ale za to te bepehowe terminale - fajna sprawa. Do oplaty
    za nieuzywanie trzeba sie przyzwyczaic, akurat to nie jest dla mnie
    niedogodnosc, choc to glupota pierwszej wody.

    marekz