  • 1. Data: 2009-05-07 09:24:15
    Temat: Gdzie wydadzą kartę kredytowa przy dochodach 500 zł netto ?
    Od: "missmagicp" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    w której instytucji finansowej mogę nabyć kartę kredytową z miesięczym
    dochodem netto 500 zł ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-07 09:37:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "missmagicp" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > w której instytucji finansowej mogę nabyć kartę kredytową z miesięczym
    > dochodem netto 500 zł ?

    Karty hipermarketowe, ING...

  • 3. Data: 2009-05-07 10:20:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Witam,
    > w której instytucji finansowej mogę nabyć kartę kredytową z miesięczym
    > dochodem netto 500 zł ?
    >
    > Pozdrawiam.

    pamiętaj, że nie sam dochód się liczy, ale przede wszystkim zdolność
    kredytowa!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-05-07 10:31:44
    Od: " " <b...@g...pl>

    visa Newsweek - zamówisz przez internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód od
    50pln (pięćdziesięciu złoty) - tak 1-1,5tys. powinni dać bez problemu

    to jest wypukła visa classic...

  • 5. Data: 2009-05-07 11:09:32
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 7 Maj, 12:31, " " <b...@g...pl> wrote:
    > visa Newsweek - zamówisz przez internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód od
    > 50pln (pięćdziesięciu złoty) - tak 1-1,5tys. powinni dać bez problemu
    >
    > to jest wypukła visa classic...

    Chyba juz nie sprzedaja tych kart....

  • 6. Data: 2009-05-07 12:54:18
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    http://www.newsweekclub.pl/karta/index3.asp

  • 7. Data: 2009-05-07 13:24:54

    On 7 Maj, 14:54, "wefe" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > On 7 Maj, 12:31, " " <b...@g...pl> wrote:> visa Newsweek - zamówisz przez
    internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód

    Czylo zdjeli je tylko z oferty bezposrednio na stronach bzwbk