  • 11. Data: 2005-11-02 10:56:34
    Temat: Re: Kradziez z karty Visa !!!!!
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dk9ur1$lq8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 3. Czy ktorys z bankow oferuje dobre zabezpieczenie przy platnoscia
    > VISA w internecie? Jakis dodatkowy kontakt zwiazany z potwierdzeniem
    > potrzebnym do wykonania transakcji, albo blokowanie i odblokowywanie
    > konta.
    mBank ma kartę, którą łądujesz dowolną kwotą przed transakcją - specjalna do
    transakcji przez net i tel.

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 12. Data: 2005-11-02 11:07:01
    Od: "Agnieszka" <s...@t...pl>

    Użytkownik "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:dka3pb$n8m$1@inews.gazeta.pl...
    > To Ty popelniles blad i to tak prosty ze szok!
    > po co trzymasz kase na karcie? na 2 koncie miej kase a na karcie drobne
    np.
    > 300pln w tym banku jest mozliwosc przelewu i jak idziesz na zakupy to
    > "doladuj" ja... i nawet jesli by ktos dorwal jej numer straty mnniejsze i
    ty
    > masz stres mniejszy...
    >
    > ja tak od wiekow robie w Inteligo... - 1. konto z karta tam sa grosze a 2.
    bez
    > karty kasa....

    W millenium nie ma takiej mozliwosci. Masz limit na karcie i koniec

    Stefan

  • 13. Data: 2005-11-02 13:11:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > To Ty popelniles blad i to tak prosty ze szok!
    > po co trzymasz kase na karcie?

    > *sorki potworki za literowy i byki ale rano jest :)

    No wlasnie, odpocznij troche i wtedy sobie odpowiedz na pytanie: jak to
    zrobic majac karte KREDYTOWA?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-11-02 13:23:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:dka3pb$n8m$1@inews.gazeta.pl...

    > No wlasnie, odpocznij troche i wtedy sobie odpowiedz na pytanie: jak
    > to zrobic majac karte KREDYTOWA?

    To proste - ustanawiając odpowiednie limity :-) Pod warunkiem że masz kartę
    która to umożliwia - np. z mbanku.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-11-02 13:25:52
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Co do klawiatury ekranowej/wirtualnej to jeśli ona działa na zasadzie
    wpisywania znaku do bufora klawiatury to to nie różni się od używania
    plastikowej klawiatury, czyli jest tak samo niebezpieczne. Należałoby
    uzyskać informacje z niezależnego źródła na ten temat.

  • 16. Data: 2005-11-02 13:27:43
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Rzeczywiście, bodajże jest na razie jeden bank w Polsce który wprowadził
    system 3dsecure który polega na tym że płatność w internecie musi być
    potwierdzona dodatkowym hasłem nie wpisywanym na karcie.

  • 17. Data: 2005-11-02 13:30:19
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Na stronach sklep może nie wymagać CVV2 ale czy bank przyjmie transakcję
    jeśli serwer sklepu nie wyśle tej liczby ?

  • 18. Data: 2005-11-02 14:40:55
    Od: "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tak przepis na karte debetowa - jak pomyslisz to ci kredytowa nie potrzebna

    choc jesli juz musisz ja koniecznie miec - to pozostaja limity.....

  • 19. Data: 2005-11-02 14:48:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Czytaj ze czlowiek nie uzywal tej karty w placowkach handlowych / wrrrrr

    Patrz na godziny wyslania postow, zanim zaczniesz kogos pouczac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-11-02 16:45:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > To proste - ustanawiając odpowiednie limity :-) Pod warunkiem że masz
    kartę
    > która to umożliwia - np. z mbanku.

    i pod warunkiem, ze chcesz normalna karte kredytowa zredukowac do roli
    eKarty, nie placic nia w sklepie itp. ..;-)

    --
    Pozdrowienia