  • 1. Data: 2005-11-01 21:38:50
    Temat: Czas oczekiwania na decyzję z banku
    Od: "frulik" <frulik_NO@SPAM_wp.pl>

    Mija już 2 tydzień jak złożyłem wniski (do GE i Milenium) o kredyt
    hipoteczny. Dałem wszystkie zaświadczenia, umowę z developerem, dokumenty
    developera i nic. W reklamach się tak ogłaszają, że szybko rozpatrują (GE w
    48h), a tu zero odzewu. Wszystko załatwiałem przez OpenFinance. Ile NAPRAWDĘ
    czeka się na decyzję ?

  • 2. Data: 2005-11-05 08:42:00
    Temat: Re: Czas oczekiwania na decyzję z banku
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 01-11-2005 o 22:38:50 frulik <frulik_NO@SPAM_wp.pl> napisał:

    > Mija ju? 2 tydzie? jak z?o?y?em wniski (do GE i Milenium) o kredyt
    > hipoteczny. Da?em wszystkie za?wiadczenia, umow? z developerem, dokumenty
    > developera i nic. W reklamach si? tak og?aszaj?, ?e szybko
    > rozpatruj? (GE w
    > 48h), a tu zero odzewu. Wszystko za?atwia?em przez OpenFinance. Ile
    > NAPRAWD?
    > czeka si? na decyzj? ?

    Jeżeli wszystkie dokumenty są prawidłowo opisane i kompletne to w GE dwa
    - trzy dni (chyba że potrzebna jest wycena) a w Millenium trzy - pięć dni
    chyba że... (i tu nie ma reguły)

    pozdrowienia

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0544-8, 2005-11-04
    Przetestowano na: 2005-11-05 09:42:06