  • 1. Data: 2005-11-01 17:33:27
    Temat: wpłata w bankomacie PKO BP
    Od: luknew <l...@o...pl>

    posiadam konto inteligo oraz karte visa , chcialbym wplacic pieniadze w
    bankomacie PKO BP na swoje konto i w zwiazku z tym mam pytanie ile
    kosztuje taka przyjemnosc ? czytalem tabele oplat i prowizji dla mego
    konta ale nic nie znalazlem.

  • 2. Data: 2005-11-01 17:49:19
    Temat: Re: wp^(3)ata w bankomacie PKO BP
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Na stronie inteligo jest informacja że nie da się wpłacić w żadnym bankomacie.

  • 3. Data: 2005-11-01 18:08:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej <r...@p...onet.pl> writes:

    > Na stronie inteligo jest informacja że nie da się wpłacić w żadnym bankomacie.

    Da się, jeśli oprócz konta Inteligo masz "zwykłe" konto w PKO 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2005-11-01 18:56:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Da się, jeśli oprócz konta Inteligo masz "zwykłe" konto w PKO 8-)

    Może trzeba marudzic tym z Inteligo ?
    Mi odpisali, że jak więcej klientów to zgłosci to moze się tym zajmą :-)
    KJ

  • 5. Data: 2005-11-01 19:21:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Może trzeba marudzic tym z Inteligo ?

    Otóż to. Mnie odpowiedzieli podobnie.

  • 6. Data: 2005-11-01 20:45:32
    Od: luknew <l...@o...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Otóż to. Mnie odpowiedzieli podobnie.

    hmm czyli nie pozostaje mi nic innego jak wypelnienie przekazu :(

  • 7. Data: 2005-11-01 21:25:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    luknew napisał(a):

    > hmm czyli nie pozostaje mi nic innego jak wypelnienie przekazu :(

    chciałeś powiedzieć "formularza wpłaty gotówkowej"? :-P

  • 8. Data: 2005-11-01 21:32:10
    Od: luknew <l...@o...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > chciałeś powiedzieć "formularza wpłaty gotówkowej"? :-P

    jakby nie bylo i tak trzeba cos wypelniac ! :(

    ps. do "zobaczenia" na pl.misc.telefonia.gsm i nie tylko :)

  • 9. Data: 2005-11-01 21:40:56
    Od: "jo44" <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na stronie inteligo jest informacja że nie da się wpłacić w żadnym
    bankomacie.

    A jak wrzucisz, to wypluje??

  • 10. Data: 2005-11-01 21:58:35
    Od: luknew <l...@o...pl>

    jo44 napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bankomacie.
    >
    > A jak wrzucisz, to wypluje??

    he, wole najpierw sie upewnic niz "wrzucac"!