  • 1. Data: 2007-04-23 21:03:48
    Temat: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
    instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z eurobanku w
    formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie reklamacji w formie
    pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie wydaje... Zdziwiło mnie to, bo
    wszystkie reklamacje (nie było ich w sumie wiele) jakie składałem do innych
    banków były rozpatrywane listownie bądź mailowo, ale nigdy telefonicznie -
    zawsze to lepiej mieć coś na piśmie. Jak jest z Waszymi doświadczeniami w tej
    kwestii?

    Pzdr. Parl Dro

  • 2. Data: 2007-04-24 05:39:19
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

> [...]
    > zawsze to lepiej mieć coś na piśmie. Jak jest z Waszymi doświadczeniami w tej

    Zawsze masz prawo żądać odpowiedzi na piśmie. W kwestiach spornych (np w sądzie)
    odpowiedź telefoniczna nie jest dowodem.
    pozdr

  • 3. Data: 2007-04-24 06:28:27
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Zawsze masz prawo żądać odpowiedzi na piśmie. W kwestiach spornych (np w sądzie)
    > odpowiedź telefoniczna nie jest dowodem.

    Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących "doradców" z
    eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?

    PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.

    Pzdr. Parl Dro

  • 4. Data: 2007-04-24 16:07:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Parl Dro"
    > Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących
    > "doradców" z
    > eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?
    >
    > PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.

    kiedys napisalem do inteligo (chyba z prosba o podanie kursow po
    jakich przeliczana byla zagraniczna operacja kartą). Oni opczywiscie
    oddzwonili zeby mi to powiedziec, ale załatwiłem ich odmownie w prosty
    sposób: mam zablokowany kanał dostępu przez telefon więc poprosiłem o
    odpowiedz listowną, tak jak pytanie :-)
    *** blad ***