  • 11. Data: 2022-12-07 15:35:42
    Temat: Re: Konto za zero PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 13:57:01 UTC+1 trybun napisał(a):

    > Taki konsultant jak i sam bank. Koniec końców przysłali papiery przed
    > ostatecznym podpisem. Z tej strony są wporzo. Ale sama nazwa konta to
    > podobnie jak przy tym wcześniej spore nadużycie, w żadnym wypadku i
    > tego nie można nazwać "kontem za zero".
    >
    > Mam już takie konta w różnych bankach. To pozostałości po różnych
    > inwestycjach, na razie za zero, ale raczej tylko w obecnym statusie,
    > czyli brak aktywnego korzystania z mojej strony.

    Hmm, chyba narzekasz, konto jest za zero, tak jak w inteligo.
    Poprzednie nie było, z tym zgoda, ale obecne już jest.
    Tyle że konto, a nawet przelewy, a nie karta - o "karcie za zero" nic nie było ;>

    Podobnie poprawili np. w millenium - tzn. z jednej strony poprawili,
    bo można mieć już rachunek ze zero, z czego skorzystałem (do pary
    z rachunkiem żony mamy zawsze "nowe środki" na każdą edycję promocji),
    ale jak chcesz mmieć kartę, to już trzeba 5 razy pykać, a nie tylko raz, jak we
    wcześniejszej wersji.

    Bo jak rozumiesz "aktywne korzystanie"?
    Takich dodatków jak debetówka czy polecania zapłaty lub przelewy ekspresowe to "za
    zero" prawie nigdzie nie ma.

    Są oczywiście takie dziwadła, jak np. KK wskazana ostatnio prze Akarma, że jak
    trzymasz to nic nie kosztuje,
    ale jak coś zapłacisz to RRSO wynosi 308% (trzysta osiem).