  • 1. Data: 2022-11-27 12:39:35
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/11/2022 00:35, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Odwróciła -- podążając w czasie w kierunku przeszłości, trafiłem na
    > wiadomość inicjującą wątek. Było *techniczne* pytanie o przedłużacz.
    > Czyli całkiem zgodne z charakterem grupy.

    Przed chwilą napisałeś, że nie masz całej dyskusji, bo się wrzuciła w
    KF. Jest tam was dwóch?

    Ponadto wait for it...

    > Było też o trzech przedłużaczach, legitnych zapewne, może z kwitami od
    > karty i innymi potwierdzaczami zeznań, ale za to o jakości takiej, że
    > aż prosi się o pożar.

    Jeśli mowa o moich to nie doczytałeś. O kiepskich chińczykach była mowa.
    Możesz sobie take kupić w byle hipermarkecie. Napisane jest na nich
    "importer XXX". Taka marka.

    > Oraz o jednym, co rokuje dobrze, ale nikt już nie
    > pamięta co on za jeden.

    Zgadza się. Dlatego *NIE* zostanie użyty. Oraz dlatego że wygląda jak
    wyjęty z obory.

    > Nie powinno nikogo dziwić, że rady dawane w tym
    > gronie będą się opierały o kryteria inżynierskie -- stąd propozycje
    > zrób-to-sam, wedle tych kryteriów najrozsądniejsze (ja też bym wybrał
    > coś bezpiecnego realnie, a nie na papierze; ale ja przecież się nie znam).

    No widzisz, a ja pytam o bezpieczne realnie i z papierami w razie czego.
    Dziwne, nie? Że też ludzie są na tyle bezczelni, że chcą porządne rzeczy
    kupić, zamiast sobie wystrugać...

    > Fajnie, tylko że o tych bankach jest dopiero teraz.

    Jeszcze nie było o rozmairach butów użytkowników. Uważasz, że to istotne
    dla dalszej dysputy o jakości kawałka kabla z gniazdkiem? Nie było, bo
    po co komu taka informacja. Jeśli ktoś chce ubezpieczenie i pyta o
    przedłuzacz, to uważam za niestosowne pytać go o banki albo rozmiar
    buta. Ty uważasz nie tylko za stosowane, ale wręcz wyjaśnienie
    delikwentowi że jest idiotą, że ma ubezpieczenie, kredyt i w ogóle się
    urodził. Przy takim napompowaniu własnego ego dziwne, że sięgasz klawiatury.

    Nawet informacja, że to problem ubezpieczenia, nie powinno być mowy w
    tym wątku. To nieistotne dla pytania "co jest markowego, co wytrzyma xW".

    Ba, zauważam, że im więcej detali, twym większa wściekłość i czepialstwo
    *marginesu* na grupie.

    > Gdyby problem został
    > przedstawiony w całości

    Rozmiary butów na oko 38 i 43. Blizna na lewym policzku. Nie karani.
    Umywalka 70-ka, dach dwuspadowy. Nie wiem co jeszcze potrzebujesz do
    oceny profesjonalnej.

    , w dodatku na odpowiedniej grupie

    Nie wiem jaka jest odpowiednia do oceny przedłuzaczy. Ta wydawała mi się
    rozsądna. Byż może alt.pl.jarek jest skarbnicą wiedzy, jak kiedyś
    alt.pl.jacek.

    W dodatku wyżej napisałeś, że jednak w odpowiedniej. Dwóch was tam jest?

    >, to dyskusja
    > mogłaby się potoczyć całkiem inaczej.

    Nie. Ona zawsze potoczy się dokładnie tak. Z dwóch nadętych powodów:
    Zenka i Jarka. Na szczeście to tylko dwa, nieistotne powody, przy całej
    reszcie ludzi mających najzwyczajniej ludzki odruch pomocy.

    Widzisz, obserwuje Cie od dawna. Ilość postów merytorycznych jest
    znikoma, podobnie jak u Zenka. Zajmujeszsię głowniem waleniem ludzi w
    łeb, po czym wsciągasz ich w debilne dysputy, z łapaniem za słowa,
    pompując ego. Upadłeś równie nisko, co Zenek?

  • 2. Data: 2022-11-27 12:43:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/11/2022 12:39, heby wrote:

    Zignorować. pl.misc.elektronika jest właściwym miejscem.

  • 3. Data: 2022-11-28 08:31:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie będzie.
    W instrukcji obsługi np. laptopa mam "nie używać przedłużaczy" (ile to-to ciągnie??)
    i w pierdylionie innych instrukcji podobnie.
    Więc jeśli Ty i Twoi znajomi tak robią ze strachu, to nawet przedłużacz NASA nie
    zapobiegnie przed zrobieniem przez TU w ch...
    kogoś, komu się nie chce pójść przeciw TU do sądu.
    A przez głąbów, którym się nie chce iść przeciw TU do sądu o 300 zł to inni mają na
    drugi dzień robienie w ch... za 600, za 900 i za
    1200 zł bo TU się nauczyły pracy na wielkich liczbach i że 90% zrobionych w ch.. to
    głąby, którym się nie chce.

    BTW 10/16A oznacza 10A pracy ciągłej oraz 16A poboru chwilowego, moce przelicz sam.

    -----