  • 1. Data: 2005-01-17 12:32:47
    Temat: bilet wizzair inna karta
    Od: "Wit." <f...@p...onet.pl>

    Czy jezeli zaplace moja karta kredytowa za obca osobe (ktora nie ma
    zadnej karty) przy rezerwacji biletu wizzair to rezerwacja sie uda i
    ta osoba nie bedzie miec problemow z biletem, na lotnisku, itp. ?

    Robie to pierwszy raz... Prosze o pilna odpowiedx.

    Wit.

  • 2. Data: 2005-01-17 13:33:34
    Temat: Re: bilet wizzair inna karta
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wit. wrote:
> [...]
    > ta osoba nie bedzie miec problemow z biletem, na lotnisku, itp. ?
    >
    > Robie to pierwszy raz... Prosze o pilna odpowiedx.

    moze rozne linie maja to różnie zorganizowane, ale np AirPolonia jak sie
    kupowalo bilet przez internet to miala pozycje "sponsor" gdzie wpisywalo sie
    dane wlasciciela karty, a osobno bylo nazwisko podroznego
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-01-17 13:40:06
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Czy jezeli zaplace moja karta kredytowa za obca osobe (ktora nie ma
    > zadnej karty) przy rezerwacji biletu wizzair to rezerwacja sie uda i
    > ta osoba nie bedzie miec problemow z biletem, na lotnisku, itp. ?

    Ja kupowalem chyba w kwietniu 2004 znajomemu bilet do Anglii i placilem
    swoja karta. Nie bylo zadnych problemow

    Lelek

  • 4. Data: 2005-01-17 19:40:02
    Od: Peet <w...@o...pl>

    Ja kupowałem bratu kartą inteligo elektron i nie było problemu.