  • 1. Data: 2010-11-07 16:00:22
    Temat: surcharge co to takiego
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

  • 2. Data: 2010-11-07 16:07:06
    Temat: Re: surcharge co to takiego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

  • 3. Data: 2010-11-07 16:12:28
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    1. yearly
    2. half-yearly (3% surcharge)
    3. quarterly (5% surcharge)
    4. monthly (10% surcharge)

    czy będę coś więcej płacił czy mniej
    bo nie rozumiem tego

    Więcej - No way!

    "Słownik angielsko-polski EXETER Copyright (C) Wydawnictwo Kastor.
    surcharge -- [`s?:t?a:d?] dodatkowa opłata, dodatkowe obciążenie,
    przeciążenie; obciążać (dodatkowymi opłatami, podatkami itp.), przeciążać

    Uniwersalny słownik angielsko-polski Copyright by Wydawnictwo HaraldG (aut.
    Andrzej Kaznowski)
    surcharge -- ['s??t???d?] vt obciążać dodatkową opłatą | n dodatkowa
    o-płata; dopłata; narzut"

  • 4. Data: 2010-11-07 18:40:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Payment Method:
    >
    > 1. yearly
    > 2. half-yearly (3% surcharge)
    > 3. quarterly (5% surcharge)
    > 4. monthly (10% surcharge)
    >
    > czy będę coś więcej płacił czy mniej
    > bo nie rozumiem tego

    dla przykładu płatność za ubezpieczenie w mBanku, im więcej rat tym drożej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-09 21:12:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no cóż podziękowałem panom z pbxes.com
    nie dość że 10euro za centralkę SIP
    nie potrafią odpowiedzieć na maila
    nie potrafią wystawić faktury

    "surcharge" to była ta ostatnia kropla goryczy

    znalazłem za 24zł/mc VPS w Polsce
    zapakowałem i skonfigurowalem trixboxa
    brak ograniczeń

    a niech sobie ws... w d... swoją centralkę pi... szkopy
    wyżaliłem się, dziękuję za wysłuchanie

  • 6. Data: 2010-11-09 21:38:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

> [...]
    > nie potrafią odpowiedzieć na maila
    > nie potrafią wystawić faktury
    >
    > "surcharge" to była ta ostatnia kropla goryczy

    A co to ma wspólnego z bankami?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2010-11-09 23:51:50
    Temat: Re: [OT] surcharge co to takiego
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no cóż mogłem już dać OT, to fakt
    w sumie chodziło wyłącznie o ten surcharge
    którym mnie zdenerwowali i zainspirowali