  • 1. Data: 2002-01-28 08:16:47
    Temat: Drugi kamyczek z Lukasa
    Od: t...@s...com (Tomik)

    Jesli uzywacie Lukasa uwazajcie na niezaksiegowane transakcje karta -
    nie widnieja one w pozycji blokad w serwisie internetowym i mozna nie
    pamietajac o tym zrobic debet. Wtedy to Lukas przywala oplate w
    wysokosci 30 zl - a moj debecik wynosil 6 zl... Czyli zarobili ladnie.

    Coraz mniej zadowolony klient Lukasa
    Tomik

  • 2. Data: 2002-01-28 08:23:58
    Temat: Re: Drugi kamyczek z Lukasa
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 28 Jan 2002 00:16:47 -0800, t...@s...com (Tomik) wrote:

> [...]
    >pamietajac o tym zrobic debet. Wtedy to Lukas przywala oplate w
    >wysokosci 30 zl - a moj debecik wynosil 6 zl... Czyli zarobili ladnie.

    o, ciekawe, nawet nie wiedzialem. Biorac pod uwage to co napisalem
    powyzej o ich systemie autoryzacji to branie takiej oplaty za
    niewielki debet powstaly w wyniku uzycia karty jest IMO nie fair
    chodziaz oczywiscie formalnie nic temu zarzucic nie mozna.
    Proponuje prosbe o anulowanie prowizji (motywujac to ich niedoskonalym
    systemem) do centrali (moze byc poczta wewnetrzna).
    W kontach z centrala mam dobre doswiadeczenia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-28 09:27:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomik" <t...@s...com> wrote in message
> [...]
    > pamietajac o tym zrobic debet. Wtedy to Lukas przywala oplate w
    > wysokosci 30 zl - a moj debecik wynosil 6 zl... Czyli zarobili ladnie.

    Dlatego właśnie o tym się bardzo łatwo zapomina dyskutując tu o tym, które
    konto jest lepsze które gorsze. Opłaty, placówki i duża ilość produktów to
    nie wsyzstko - liczy się jeszcze jakoś i rozsądne podstawy. Dla mnie zawsze
    rozsąnymi podstawmi były m.in.:
    - rzeczywista on-line'owość
    - funkcjonalne blokady
    - 100% połączenie on-line między kartami i kontem
    - przelewy wewątrz banku on-line
    - call center 24h - w pełni funkcjonalne

    I o takich brakach TRZEBA pamiętać decydując się na różne Lukasy, BSK, WBKi
    i inne tego typu banki.
    Oczywiście nie musi to przesądzać o wyborze oferty - ale ile osób wie przed
    założeniem konta w Lukasie, że saldo w bankomacie a saldo na koncie to 2
    różne sprawy? I takich spraw wychodzi później wiele.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-28 09:40:07
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > założeniem konta w Lukasie, że saldo w bankomacie a saldo na koncie to 2
    > różne sprawy? I takich spraw wychodzi później wiele.
    O k.. A juz mialem sie decydowac na Lukasa. Hmmm... W BSK pod tym wzgledem
    wszystko bylo ok (przynajmniej jak dla mnie). Wiec moze niech ktos
    podsumuje, ktore banki sa w pelni on-line, a ktore nie. zeby sie pozniej nie
    obudzic z reka w nocniku....

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-01-28 10:21:45
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > przed

    Proponuję ranking banków w/g on-line.

    + może oznaczać pełny on-line
    +- może oznaczać on-line tylko w części oddziałów (wdrażana nowa aplikacja
    bankowa)
    - przetwarzanie off-line (np. raz na dzień)

    Wyniki można potem zamieścić na faq.

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-01-28 11:48:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Patrz, a mi nie potrącili jak leciuchno przekroczyłem.
    Poza tym, to musiałeś przekroczyć drugi raz chyba, bo zdaje się że oni tak
    kasują dopiero za drugim przekroczeniem.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-28 12:20:47
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Patrz, a mi nie potrącili jak leciuchno przekroczyłem.
    > Poza tym, to musiałeś przekroczyć drugi raz chyba, bo zdaje się że oni tak
    > kasują dopiero za drugim przekroczeniem.
    > Grzegorz

    No patrz a mi nawet cofnęli prowizję niesłusznie naliczoną i nawet przeprosili.
    I dali to co chciałem i nie robili problemów.
    Dziwne...i tacy są dla mnie mili i sympatyczni...naprawdę dziwne...
    Bardzo Zadowolony z Lukasa
    Kobraa

  • 8. Data: 2002-01-28 15:24:35
    Od: t...@s...com (Tomik)

    > Poza tym, to musiałeś przekroczyć drugi raz chyba, bo zdaje się że oni tak
    > kasują dopiero za drugim przekroczeniem.

    Jestem pewny ze bylo to pierwsze przekroczenie.
    Tomik

  • 9. Data: 2002-01-28 16:05:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    No to teraz popatrzcie wszyscy na nas dwoje- usmiechniętych i zadowolonych
    klientów Lukasa i jego visy:
    Oto ja: :-))),
    a oto Kobraa: :-)))
    I jakos tak nam dobrze razem z Lukasem :-)))
    Pozdrawiam wszystkich zadowolonych;
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-01-28 17:04:55
    Od: "Andi" <a...@s...com.pl>