    From: Marcin Filipowicz <f...@m...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto walutowe BSK
    Date: Mon, 04 Feb 2002 11:56:33 +0100

    Krzysiek wrote:

    > Zamykalem konto walutowe w styczniu, to nie pobrali mi laskawie prowizji za
    > styczen, za grudzien pobrali i nic nie slyszalem o zwrocie. Czy jest to
    > oficjalne stanowisko w sprawie zwracania prowizji za grudzien?

    Jeżeli konto jest zamykane z powodu zmiany tabeli opłat, to muszą zwrócić (czy
    robią to automatycznie, tego nie wiem - ja złożyłem króciutką reklamację na
    kawałku papieru i zwrócili).
    Może podczas zamykania trzeba zaznaczyć, że podstawą wypowiedzenia umowy jest
    zmiana tabeli opłat i w związku z tym prosi się o zastosowanie odpowidniego
    punktu regulaminu, który mówi o tym że w takim przypadku do momentu zamknięcia
    rachunku obowiazuje stara tabela.
    Jeżeli konto nie jest zamykane, wtedy nie ma podstaw do domagania się zwrotu
    prowizji za grudzień.

    Pozdrawiam
    Marcin F