  • 1. Data: 2002-01-28 06:55:23
    Temat: Uznanie karty Inteligo
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Ostatnio zostalem zaskoczony sprawa uznania na karcie VE Inteligo. Oddalem
    towar kupiony przez karte VE i zrobiono mi uznanie czyli cofnieto platnosc.
    Po dwu tygodniach od transakcji kwota uznania nadal wisi mi jako
    zablokowana.
    Efekt jest taki ze mam kwote salda powiekszona o uznanie jednak srodki
    dostepne na koncie sa o to uznanie mniejsze.
    Po telefonie na infolinie okazalo sie ze takie uznania sa odblokowywane
    dopiero po 30 dniach.
    Jest to dosc zaskakujace, gdy sie placi kasa schodzi od razu.

    AO

  • 2. Data: 2002-01-28 07:19:38
    Temat: Re: Uznanie karty Inteligo
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a32slg$o66$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > dopiero po 30 dniach.
    > Jest to dosc zaskakujace, gdy sie placi kasa schodzi od razu.
    Hmm... Ciekawe. Mialem podobny przypadek. Kupowalem kumplowi cos w jakims
    sklepie w stanach. W zwiazku z tym, ze nie wysylali zamowionych rzeczy do
    Polski, kolega dogadal sie z jakims znajomym, ktory aktualnie byl w USA, ze
    mu to odbierze i przywiezie. Okazalo sie jednak, ze nie bylo go w domu gdy
    przyjechal kurier. Kasa zostala zwrocona (zrobiono uznanie) i nie byla wcale
    zablokowana! Oddalem ja wiec od razu kumplowi. Nie bylo zadnych problemow.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-01-28 11:32:00
    Od: "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    platnosc.
    > Po dwu tygodniach od transakcji kwota uznania nadal wisi mi jako
    Znajomy placil w knajpie kolo 12:00 -01:00 w nocy
    Po pierwszym przejechaniem karta system nie przyjal operacji dopiero za 3
    razem zaakceptowal
    tyle tylko ze W inteligo zostalo to zaliczone i kumpel mial 3 krotna kwote
    zablokowana
    zanim to wyjasnil byl bez grosza przez miesiac ;-< bo jeszcze debet mu to
    zrobilo

    Inteligo twierdzi ze o tej porze robi bACKUP systemu i moga byc klopoty

  • 4. Data: 2002-01-28 18:35:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."
    > Po telefonie na infolinie okazalo sie ze takie uznania sa odblokowywane
    > dopiero po 30 dniach.
    > Jest to dosc zaskakujace, gdy sie placi kasa schodzi od razu.

    przygladales sie? przy platnosciach tez jest blokada i wisi 7 dni
    *** blad ***