  • 21. Data: 2003-01-31 23:59:32
    Temat: Re: Konto w Niemczech bez ruszania tyłka z Polski --> Oficjalna odpowiedz ze strony BANKU
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    ofirka <o...@o...pl> wrote:
    > Prosze mnie zapisac na liste chetnych na wyjazd, nigdy nie bylam w Hamburgu,
    > ojciec mowil, ze fajne miasto:)

    A może pojedziemy pociągiem?
    Przy przejazdach grupowych są jakieś zniżki.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 22. Data: 2003-02-03 01:39:02
    Temat: Re: Konto w Niemczech bez ruszania tyłka z Polski
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > No tak, tylko nie wiadomo (a może wiadomo?), który z tych dwóch
    > banków jest faktycznie odpowiedzialny za taki wzrost kosztów.
    > Czy DB Niemcy więcej sobie liczy w takim przypadku (tzn. jeśli płatnikiem
    > jest ktoś "obcy" a nie właściciel konta) czy też DB Polska tyle kasuje
    > za zwrotne przesłanie wymaganej prowizji.

    Mysle ze DB Polska kasuje od klienta 60 zl a z DB Niemcy rozlicza sie
    wedlug wewnetrznych ustalen. Na przyklad przesyla im 20 zl, a roznice 40
    zl zostawia sobie na pokrycie strat przyjmujac przelewy od ajkiegos
    banku co za wyslanie kasuje 80 zl. Wtedy bank doplaca, a odbija to sobie
    na Tobie.