  • 1. Data: 2003-01-29 23:08:06
    Temat: Millenium via internet
    Od: l...@w...pl

    Wg informacji na stronie www.millenet.pl bank Millenium umożliwia od 17.01
    dostep do rachunku przez internet. Czy może komuś udało się uzyskać hasło
    dostepu. Wszystkie bankomaty na próbę uzyskania h@sła2 krzyczą "TRANSAKCIJA NIE
    MOZE BYC ZREALIZOWANA. SKONTAKTUJ SIE Z ODDZIAŁEM", tylko że w oddziałach nikt
    nic nie wie. Czy jest to kolejna podpucha dla naiwnych klientów?

    Pozdr.
    Paweł

  • 2. Data: 2003-01-30 09:17:29
    Temat: Re: Millenium via internet
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > MOZE BYC ZREALIZOWANA. SKONTAKTUJ SIE Z ODDZIAŁEM", tylko że w oddziałach nikt
    > nic nie wie. Czy jest to kolejna podpucha dla naiwnych klientów?

    W Bankolinii mowia cos o lutym, bo nadal trwaja testy.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2003-01-30 19:07:34
    Od: "ofirka" <o...@o...pl>

> [...]
    nikt
    > nic nie wie. Czy jest to kolejna podpucha dla naiwnych klientów?

    Jak mi powiedzial jeden z takich w zaprzyjaznionym oddziale (polecam
    wszystkim - ul Legionow Pilsudskiego w Krakowie, oddzial ma "klimat" jesli
    chodzi o dobranych ludzi, tylko oni mnie trzymali przy tym banku, no i
    utrzymali:), dostep do MILLENET (R) maja na razie tylko pracownicy banku,
    aby dobrze przetestowac system:)
    W ciagu miesiaca bedzie juz dostepny dla klientow. Nie moge sie doczekac:)

    Anna Kierzkowska
    ~~~~~~~~~~~~~~
    ofirka

  • 4. Data: 2003-01-31 21:21:21
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 30 Jan 2003 20:07:34 +0100, "ofirka" <o...@o...pl> wrote:

    >(polecam wszystkim - ul Legionow Pilsudskiego w Krakowie,
    >oddzial ma "klimat" jesli chodzi o dobranych ludzi,
    >tylko oni mnie trzymali przy tym banku, no i utrzymali:),

    hehe... ciekawe co trzyma ludzi w bankach netowych :)))

    ps... za coś konkretnie trzymali...? ;)

  • 5. Data: 2003-02-01 02:02:05
    Od: "ofirka" <o...@o...pl>

    > hehe... ciekawe co trzyma ludzi w bankach netowych :)))
    >
    > ps... za coś konkretnie trzymali...? ;)

    A nie:) akurat mnie nie, a czasem tak sobie mysle jak patrze na jednego tam,
    ze szkoda;))

    Apropo Millennium jeszcze, maja wprowadzic oplate za konto osobiste 5zl, w
    przypadku w ogole zajscia potrzeby placenia (zalezy od salda), przy czym w
    tych 5 zl bedzie 10 darmowych wyplat z bankomatu. Jak wiadomo, dotychczas
    wyplata kosztuje 1zl. Czyli w przypadku gdy wyplacasz kase 3x w miesiacu,
    oplaca sie (bezplatnie) przekwalifikowac konto na to nowe:)
    Jeszcze nie wiem kiedy to:)

    Pozdrawiam,

    Anna Kierzkowska
    ~~~~~~~~~~~~~~
    ofirka

  • 6. Data: 2003-02-01 08:22:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > wyplata kosztuje 1zl. Czyli w przypadku gdy wyplacasz kase 3x w miesiacu,
    > oplaca sie (bezplatnie) przekwalifikowac konto na to nowe:)

    Chyba czegoś nie rozumiem. Bank Millennium pobiera prowizje za wypłaty z
    własnych bankomatów??????. Tensor1

  • 7. Data: 2003-02-01 12:59:06
    Od: k...@o...pl

    > Chyba czegoś nie rozumiem. Bank Millennium pobiera prowizje za wypłaty z
    > własnych bankomatów??????. Tensor1

    He, he... TAK! 1 zł za wypłatę (max. 1000 zł - na dobę). Można się niejako
    doszukać penwej niedużej zalety: tyle samo jest we wszystkich bankomatach
    Euronetu, a ponadto dostępne są w nich wszystkie funkcje bankomatu Millenium
    (przelewy i inne).

  • 8. Data: 2003-02-01 13:02:34
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > Euronetu, a ponadto dostępne są w nich wszystkie funkcje bankomatu Millenium

    Opłata 1 zł wynika z faktu że wszystkie bankomaty Millennium zostały oddane w
    dzierżawe Euronetowi (tak wiec oni zasilaja gotówke itp)

  • 9. Data: 2003-02-01 21:25:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A co w tym dziwnego?

> [...]
    > doszukać penwej niedużej zalety: tyle samo jest we wszystkich bankomatach
    > Euronetu, a ponadto dostępne są w nich wszystkie funkcje bankomatu

    Jest jeszcze jedna zaleta: oplaty za wyplaty z bankomatow nie sa wliczone
    (jak w innych bankach) w koszt prowadzenia rachunku i dlatego moge sobie
    miec Unikonto za darmo i wykorzystywac je tylko do wyplat za granica i
    obslugi karty kredytowej.
    A 1 zl za wyplate z bankomatu to niewiele.
    Wole 0zl za prowadzenie i 5 wyplat po 1 zl niz 5zl za prowadzenie i wyplaty
    darmowe.
    Pora sie przyzwyczaic, ze _kazda_ operacja kosztuje. Oni w ten sposob
    zniechecaja do wyplat po 50zl...;-)

    Slawek Kos

  • 10. Data: 2003-02-05 17:07:44
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Sat, 1 Feb 2003 03:02:05 +0100, "ofirka" <o...@o...pl> wrote:

    >A nie:) akurat mnie nie, a czasem tak sobie mysle jak patrze na jednego tam,
    >ze szkoda;))

    eee... z tego co piszesz wynika jednoznacznie, że Twoje podejście do
    tego banku jest mocno nieobiektywne... no bo jeżeli to raczej Ty
    chciałabyś ich za coś tam trzymać... :)))