  • 11. Data: 2006-08-29 15:39:40
    Temat: Re: Konto i karta dla przeciętnego studenta
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Aug 2006 10:50:13 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ale Inteligo ma. Poza tym jesli ktos chce robic kilkadziesiat przelewow
    > na miesiac to w Inteligo wyjdzie to faktycznie drogo, tym niemniej 3-5
    > przelewy na miesiac to jest koszt dwoch biletow na autobus, wiec raczej
    > bym nie popadal w skrajnosci z tymi "drogimi przelewami".

    Ja zaproponowalem BZWBK, bo miałem z nim do czynienia i było ok.
    Co do sprawy drogie przelewy czy nie drogie - podaj mi 3 banki które mają
    droższe przelewy wykonywane przez Internet, wtedy uznam że cena za przelew
    w Inteligo jest na średnim poziomie.

  • 12. Data: 2006-08-29 16:05:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stefan napisał(a):

> [...]
    > droższe przelewy wykonywane przez Internet, wtedy uznam że cena za przelew

    Dla mnie i pewnie dla 99% spoleczenstwa zrobienie 3 przelewow z Inteligo
    nie oznacza bankructwa. Jako przelewy to sa moze one i drogie ale
    realnie to jest to jednak bardzo malo, zwlaszcza ze konto Inteligo ma
    duzo innych zalet.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2006-08-29 19:01:12
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mithos napisał(a):

    oraz mozliwosc zakupu przez internet (Inteligo).

    Może sobie w mBanku wyrobić eKartę i będzie mógł robić nią zakupy przez
    internet - nie koniecznie musi to być inteligo.

    Swoją drogą eKarta bezpieczniejsza.

    Przemek

  • 14. Data: 2006-08-30 05:44:52
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid>

    Bankier Amator napisal(a):

    > mBank jeśli to duże miasto i są wpłatomaty.
    > Jeśli nie to Inteligo ale tutaj jest już opłata za prowadzenie konta.

    Nie ma opłaty jeśli średnie saldo miesięczne jest większe lub równe 100 zł/m-c.
    Opłata jest za kartę VISA Electron i wynosi 0,99 zł./m-c.

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv

  • 15. Data: 2006-08-30 08:10:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek napisał(a):

    > Może sobie w mBanku wyrobić eKartę i będzie mógł robić nią zakupy przez
    > internet - nie koniecznie musi to być inteligo.

    Tyle, ze to dodatkowy (wysoki w porownaniu do Inteligo) koszt.

    > Swoją drogą eKarta bezpieczniejsza.

    A to niby czemu ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-08-31 06:30:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > droższe przelewy wykonywane przez Internet, wtedy uznam że cena za przelew

    Wyglada na to, ze nie rozrozniasz znaczenia slow "drogi" i "drozszy".
    Niepotrzebnie sie upierasz...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2006-08-31 08:11:02
    Od: Stefan <p...@g...com>

    > Wyglada na to, ze nie rozrozniasz znaczenia slow "drogi" i "drozszy".
    > Niepotrzebnie sie upierasz...

    Jezeli w relacji do innych banków z obsługą przez internet przelewy
    wykonywane z Inteligo są droższe, a także ich cena należy do jednych z
    najdroższych na rynku (mimo, że jest to 1 zł) to mam prawo nazywać to
    drożyzną.

  • 18. Data: 2006-08-31 12:15:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wykonywane z Inteligo są droższe, a także ich cena należy do jednych z
    > najdroższych na rynku (mimo, że jest to 1 zł) to mam prawo nazywać to

    Jak juz wspomnialem - nie rozrozniasz...;-)
    To nie jest kwestia twojego wyboru, to jest kwestia jezyka polskiego, ktorym
    sie zle poslugujesz.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-08-31 18:56:43
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 23:02:18 +0200, Bankier Amator napisal/a:

    > Inne rachunki odradzam.--
    a ja polecam konto<30 w BZWBK :P
    --
    Krzysztof Lerski