  • 11. Data: 2004-02-12 13:33:41
    Temat: Re: Konto firmowe z powiadamianiem mailem
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Jak to k!@#$ nic? Podałem Ci jeden przykład takiej funkcjonalności.

    OK. Jest BZWBK i to jest OK. Ale sam napisales, ze e-mail potrafi
    przyjsc po 1,5 dnia. Ale jak czytam o tym, jak sezam dziala, to mi sie
    slabo robi. Nie ma co ukrywac, ze Inteligo ze swoja jakoscia uslug mnie
    rozpuscilo.

    > No to już teraz jestem w domu. Ty nie pytałeś. Ty chciałeś się utwierdzić w
    > swoich przekonaniach.

    Wiesz co, gdybym byl o tym przekonany, to bym nie pytal. Jestem w stanie
    zrezygnowac z inteligowych SMSow, jesli jakis inny bank da mi onlajnowe
    sensowne emaile (bo te moge od razu dostac SMSem). I o to mi chodzi.
    Wcale nie uwazam, ze Inteligo jest najlepsze. Ale ma prawie doskonaly
    sposob powiadamiania o operacjach na koncie. "Prawie" niestety.

    > I kto tu rzondzi?

    Jak to kto? mBank.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-02-12 13:34:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > W prywatnym: Wpływ na rachunek (fragment nr rach.) kwoty X zł.

    Czyli baaardzo malo.

    > W firmowym: nie wiem.

    Hm, zapytam, moze sa bardziej laskawi. ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2004-02-12 14:20:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > OK. Jest BZWBK i to jest OK.

    BPHPBK?

    > Ale sam napisales, ze e-mail potrafi
    > przyjsc po 1,5 dnia. Ale jak czytam o tym, jak sezam dziala, to mi sie
    > slabo robi.

    Pewnie im się przetwarzanie przedłużyło :-)

    > Nie ma co ukrywac, ze Inteligo ze swoja jakoscia uslug mnie
    > rozpuscilo.

    Niech no sobie przypomnę, który bank 'online' jest niedostępny podczas
    codziennego przetwarzania :-)

> [...]
    > Wcale nie uwazam, ze Inteligo jest najlepsze. Ale ma prawie doskonaly
    > sposob powiadamiania o operacjach na koncie. "Prawie" niestety.

    Śledzę pobieżnie Twoje wypowiedzi, ale wydaje mi się, że bez względu na tok
    dyskusji, Twoja konkluzja jest jedna: Inteligo rzondzi.

    > Jak to kto? mBank.

    I tu się z Tobą zgodzę :-)

    Jacek

  • 14. Data: 2004-02-12 14:51:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > BPHPBK?

    Cos mi sie pomieszalo? 8-| No faktycznie. Ale z sezamem trafilem. ;-)

    > Pewnie im się przetwarzanie przedłużyło :-)

    OK. Kazdemu sie takie rzeczy zdarzaja, mi ostatnio SMSy z Inteligo
    przychodzily z baaaardzo duzym opoznieniem (jeden po 3 dniach). Zdaje
    sie, ze tak bardzo konserwowali system, ze sie troche zakonserwowali.

    > Niech no sobie przypomnę, który bank 'online' jest niedostępny podczas
    > codziennego przetwarzania :-)

    Wiesz, po polnocy nie robie przelewow, a nie zdarzylo mi sie rowniez
    placic karta o tej porze.

    > Śledzę pobieżnie Twoje wypowiedzi, ale wydaje mi się, że bez względu na tok
    > dyskusji, Twoja konkluzja jest jedna: Inteligo rzondzi.

    Oj, uprzedzenia.

    > I tu się z Tobą zgodzę :-)

    No widzisz?

    Bartol

  • 15. Data: 2004-02-14 20:54:38
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
    > Czy jakis bank ma taka usluge dla kont firmowych (DG)?

    Citibank Handlowy ma cos, co w pewien sposob spelnia Twoje oczekiwania. Otoz
    mozliwe jest ustawienie w oferowanym systemie bankowosci elektronicznej
    wysylania raportow mailem (szyfrowanych) zawierajacych opis wszystkich
    operacji na koncie w danym dniu. Mozna ustawic raporty tak, by byly
    przesylane np. co godzine. Wada tego jest taka, ze nawet jesli nie bedzie
    operacji, raport przyjdzie pusty (z samymi saldami) oraz ze raport zawsze
    zawiera wszystkie operacje z danego dnia (czyli z uplywem godzin bedzie
    coraz dluzszy). Zaleta jednak to, ze kazdy najnowszy raport zawiera
    wszystkie operacje i nie trzeba siegac do poprzednich.

    Daniel

  • 16. Data: 2004-02-14 22:08:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Daniel M.J. napisał:

> [...]
    > coraz dluzszy). Zaleta jednak to, ze kazdy najnowszy raport zawiera
    > wszystkie operacje i nie trzeba siegac do poprzednich.

    Hmmm, przedziwne. To tak trudno ustawic wysylanie po pojawieniu sie
    operacji. Przedziwne.

    Wyglada na to, ze BPHowy Sezam jest najblizej tego o co mi chodzi. Mail
    po kazdej operacji (do tego z pewnymi mozliwosciami filtrowania). Ale
    bez pelnej informacji. :-(

    Bartol

  • 17. Data: 2004-02-15 03:07:55
    Od: c...@p...onet.pl

    > Czyli baaardzo malo.

    > Hm, zapytam, moze sa bardziej laskawi. ;-)
    >
    > Bartol

    w BPH w sezamie firmowym można takie powiadomienie ustawić na maila: dochodzi
    momentalnie i jest informacji o kwocie wpływu. jest za to dużo możlwości
    konfiguracji

    demo: www.bphpbk.pl w prawym dolnym rogu

  • 18. Data: 2004-02-15 12:26:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik c...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > momentalnie i jest informacji o kwocie wpływu. jest za to dużo możlwości

    To juz znalazlem. Rzeczywiscie Sezam wyglada rozsadnie. Ale ciagle
    brakuje w mailach informacji o nadawcy i tytule. Kwota to troche malo
    jak na maila.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-02-15 12:40:14
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    Otoz

    > Hmmm, przedziwne. To tak trudno ustawic wysylanie po pojawieniu sie
    > operacji. Przedziwne.

    Co jest przedziwne? To nie jest dokladnie to, o co pytasz, dlatego
    napisalem, ze "w pewien sposob spelnia Twoje oczekiwania". Jak by nie
    patrzec jest to wyciag z konta z biezacego dnia, ktory generuje sie o
    okreslonej godzinie (lub co okreslony czas), wiec nie bierze pod uwage tego,
    czy operacje w miedzyczasie sie pojawily, czy nie.

    Daniel

  • 20. Data: 2004-02-15 13:03:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > okreslonej godzinie (lub co okreslony czas), wiec nie bierze pod uwage tego,
    > czy operacje w miedzyczasie sie pojawily, czy nie.

    Tak, tak. Przedziwne jest to, ze bank potrafi zrobic system wysylajacy
    maile regularnie, a nie potrafi zrobic systemu wysylajacego maila wtedy
    kiedy to jest potrzebne. Nawet na zasadzie: przyszla godzina wyslania
    maila, ale nic sie nie wydarzylo, wiec nie wysylamy.

    Bartol