  • 1. Data: 2002-11-04 21:41:48
    Temat: a jednak bankomaty PKO BP...
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    ... na koncie Inteligo robia blokade. Wyjecie pieniedzy nie jest rozliczane
    na biezaco. I to jeszcze nie wszystko - blokada widnieje z opisem
    transakcja kartowa, a nie wyplata z bankomatu.

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2002-11-05 14:18:22
    Temat: Re: a jednak bankomaty PKO BP...
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wyznał(a):
    > ... na koncie Inteligo robia blokade. Wyjecie pieniedzy nie jest rozliczane
    > na biezaco. I to jeszcze nie wszystko - blokada widnieje z opisem
    > transakcja kartowa, a nie wyplata z bankomatu.

    no to kiepsko. :( a jak jest w odwrotną stronę, tzn. gdy kasa
    przyjdzie na konto inteligo, to w bankomacie pkobp jest także widziana
    z opóźnieniem? a na infolinii potwierdzali, że inteligo pozostanie
    "online" także z pkobp (czego utraty się najbardziej obawiałem)...

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 3. Data: 2002-11-05 20:01:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > no to kiepsko. :(

    A jakie to ma znaczenie? Serio pytam, może są jakieś powody, ale mnie to
    generalnie lata, czy będzie blokada, a potem rozliczenie, czy od razu
    rozlicznie. :)

    > a jak jest w odwrotną stronę, tzn. gdy kasa
    > przyjdzie na konto inteligo, to w bankomacie pkobp jest także widziana
    > z opóźnieniem?

    Inteligo nie korzysta z centrum kart PKO, tylko ze swojego [bodajże robi to
    dla nich euronet]. I centrum owe jest w pełni online - tzn od razu po
    zaksięgowaniu wpłąty jest ona dostępna na karcie w KAŻDYM bankomacie.
    Bankomat PKOBP to w praktyce póki co normalny obcy bankomat, tyle, że bez
    prowizji.

    > a na infolinii potwierdzali, że inteligo pozostanie
    > "online" także z pkobp (czego utraty się najbardziej obawiałem)...

    A tego to nie rozumiem. Możesz jaśniej?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2002-11-05 20:45:37
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > no to kiepsko. :(

    A niektórzy się cieszą, bo IMO w czasie gdy jest blokada Inteligo nalicza
    odsetki ;-)...

  • 5. Data: 2002-11-05 20:59:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A niektórzy się cieszą, bo IMO w czasie gdy jest blokada Inteligo nalicza
    > odsetki ;-)...

    Teraz to faktycznie można zrobić działający oscylator. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2002-11-05 21:10:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq9bgo$csl$1@news.onet.pl, n...@o...pl wrote:

    > Teraz to faktycznie można zrobić działający oscylator. ;-)

    Racja, tylko trzeba ustawić trzecią opcję limitów dla uzyskania odpowiedniej
    amplitudy :)

  • 7. Data: 2002-11-06 15:58:55
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wyznał(a):

    > A tego to nie rozumiem. Możesz jaśniej?

    sorki, chodziło mi o to, że miałem obawy, czy po przejęciu inteligo
    przez pkobp, konto inteligo nadal będzie online. konsultant na linii
    to potwierdził. od czego więc zależy przypadłość opisana na początku
    wątku, tzn. wybieram z bankomatu pkobp kasę i jest ona widziana jako
    blokada? czy to nie jest objaw offline'owości?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 8. Data: 2002-11-06 17:18:02
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    > wątku, tzn. wybieram z bankomatu pkobp kasę i jest ona widziana jako
    > blokada? czy to nie jest objaw offline'owości?

    Jeśli wybieram z bankomatu całkiem obcego jest blokada. To wg ciebie objaw
    offline'owości. Zawsze tak było. Sam sobie zaprzeczasz, czy tylko mi się
    zdaje? A przy wypłacie z Euronetów też jest blokada. Tylko że błyskawicznie
    rozliczana...

  • 9. Data: 2002-11-06 20:47:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > wątku, tzn. wybieram z bankomatu pkobp kasę i jest ona widziana jako
    > blokada? czy to nie jest objaw offline'owości?

    Ależ nie. Działa on jak każdy inny obcy bankomat. Tyle, że inteligo nauczyło
    się, że nie ma za to pobierać prowizji. I tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782