  • 1. Data: 2004-02-10 11:14:43
    Temat: Wyplaty z karty USBANK'u w polsce
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    ktos sie orientuje ile to moze dodatkowo kosztowac ??
    mam okolo 1300$ na koncie w usa (konto freechecking)
    i niewiem jak sobie te pieniadze w polsce odebrac
    czy normalnie w bankomacie da sie wybrac ??
    czy moze zakupy w sklepie lub online ??
    mam konto w paypal'u lecz nie moge dodac tam polskiej karty.
    czy moze przelac to komus w usa przez paypal i wyslac jakims
    polamerem ??
    jak to zrobic zeby jak najmniej stracic

    Pozdrawiam i z gory Dziekuje za Pomoc

  • 2. Data: 2004-02-10 12:26:29
    Temat: Re: Wyplaty z karty USBANK'u w polsce
    Od: "Gartek" <b...@n...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam konto w paypal'u lecz nie moge dodac tam polskiej karty.
    > czy moze przelac to komus w usa przez paypal i wyslac jakims

    Najlepiej bezgotowkowo (zakupy, internet). Moze znajomy kupuje wypoczynek za
    1300*3,78zl :-) W zadny wypadku nie gotowka w ATM!
    pzdrv
    Gartek

  • 3. Data: 2004-02-10 14:44:45
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Nissak napisał:
> [...]
    > mam konto w paypal'u lecz nie moge dodac tam polskiej karty.
    > czy moze przelac to komus w usa przez paypal i wyslac jakims

    wypłacam gotówkę z amerykańskiej karty MasterCard z bankomatu (głównie
    Kredyt Bank bo najbliżej i "zamkniety bankomat" w placówce), wychodzi
    kurs nieco lepszy niż w kantorze (nie wiem ile prowizja, po prostu nawet
    jeśli jest jakaś to i tak lepiej niż sprzedawać mi fizycznie dolary).
    maksymalnie wyjąłem 2000tys złotych, można pewnie więcej.

    pozdrawiam
    b.

  • 4. Data: 2004-02-10 15:16:52
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A dlaczegonie zadzwonisz do swojego banku w USA albo nie spojrzysz na ich
    stronę internetową, żeby sprawdzić prowizje?
    Z tego co wiem, większość banków USA nie pobiera prowizji od wypłat w
    bankomatach nawet poza granicami kraju (USA).

  • 5. Data: 2004-02-10 15:54:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "b." <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > maksymalnie wyjąłem 2000tys złotych, można pewnie więcej.

    Kłamiesz ;>>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-10 17:30:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl> wrote in

    > ktos sie orientuje ile to moze dodatkowo kosztowac ??
    > mam okolo 1300$ na koncie w usa (konto freechecking)
    > i niewiem jak sobie te pieniadze w polsce odebrac
    > czy normalnie w bankomacie da sie wybrac ??

    Oczywiscie da sie (na marginesie - jaka to karta ? VISA, MC, Amex ?).
    Na alt.pl.usa ktos napisal Ci glupoty - prowizja od wyplat z tej karty w
    zagr. bankomatach ustalona jest przez Twoj bank i mozna latwo sprawdzic ile
    wyniesie.

    > czy moze zakupy w sklepie lub online ??

    Jesli planujesz cos tu kupic to czemu nie (ale tak czy siak, sprawdz dla
    pewnosci tabele oplat owego USBANKu zwiazanych z uzywaniem karty).

    > czy moze przelac to komus w usa przez paypal i wyslac jakims
    > polamerem ??

    A moze ikobo.com ?

    > jak to zrobic zeby jak najmniej stracic

    Szczerze mowiac ciezko powiedziec :-)